Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2010 23:19 - Нибиру, пирамидите и Мадарския конник
Автор: penchoan Категория: Други   
Прочетен: 50257 Коментари: 113 Гласове:
13

Последна промяна: 23.01.2014 21:44


Нибиру, пирамидите и Мадарския конник

( нови открития и факти , променящи историята на света )

Цикличните космически катастрофи са свързани с преместване на земните полюси при преминаване на Нибиру с помощта на инерцията на Луната . Такава смяна сега предстои пред нашите очи , след която Слънцето ще изгрява от североизток и ще залязва на югозапад :

" Седмица преди потопа слънцето изгря на запад и залезе на изток . "(" Фолклорът в Стария завет " , Дж.Фрейзър , изд . Гьотнер , 1924 )

Това съобщение е интересно със седемте дни , в които става промяната , но и с очевидно неточен превод , а би следвало да се чете : " Седмица преди потопа.слънцето изгряваше от запад ...", защото след потопа земните полюси са били променени . Слънцето винаги изгрява от изток , спрямо земната ос , но за днешен наблюдател от Земята , тогава то е изгрявало от запад . Фактът се потвърждава от бащата на историята Херодот :

" По думите на жреците , за 11 340 години в Египет царували само смъртни хора , а не богове в човешки образ . Също и сред царете , управлявали в Египет до или след това време , по тяхно мнение , не е имало богове в човешки образ . В това време , разказвали жреците , слънцето четири пъти изгрявало не на своето обичайно място : именно два пъти изгрявало там , където сега изгрява , и два пъти залязвало там , където сега изгрява . И от това в Египет не са настъпили никакви промени , в смисъл на плодородието на почвата , режима на реките , болести или човешка смъртност . "

Интересно тук е , че Слънцето е изгрявало от различна посока четири пъти за време от 11 340 години , като всъщност това може да се дължи само на изместване на земните полюси , при всяко преминаване на Нибиру . Това е възможно , при положение че Нибиру преминава на всеки 3600 години и винаги премества земните полюси . Три пълни цикъла продължават 10 800 години , следователно четири прехода и промени се побират в границите на 11 340 години . Важно е съобщението , че тези преходи не се отразяват на плодородието и живота на хората . Очевидно Бог решава кога и дали да накаже грешното човечество . Затова всяка катастрофа се смята за Божие наказание . Учителят казва : " Сега Бог ще се изяви така , както никога досега не се е изявявал . " Непонятно е как би могло да се извършва изместване на земната ос толкова бързо и плавно , без да се променя плодородието , без да се променят реките , без да умират хора , с други думи - преместване на полюсите без да се съпровожда от земетресения и потоп . В подобен случай , последното изместване на полюсите трябва да е станало около 1600 години преди Христа . Нещо повече , събитието е документирано в Стария завет :

Исус Навин , 10; 12-14 : "... спри се , слънце , над Гаваон . И ти , луно , над долината Еалон . 13. И слънцето се спря и луната стоя , докато людете отмъстяваха на враговете си ... Слънцето застана посред небето , и не побърза да зайде почти цял ден . 14. Такъв ден не е имало ни преди , ни после ... 10,11 . А като бягаха от Израиля и бяха в надолнището при Веторон , Господ хвърляше на тях големи камъни от небето до Азика , та измряха ; умрелите от камъните на градушката бяха по - много от ония , които израилтяните убиха с нож " .

Под спиране на Слънцето и Луната се подразбира спиране въртенето на Земята , но това е невъзможно . Обяснението е в завъртане на земната черупка около земното ядро - явление , което се съпровожда от потоп . Обаче , по това време не е регистриран значителен потоп . Следователно , не е имало спиране на земното въртене , а плавно завъртане на земната черупка на около 45 градуса , така че земните жители дори не го усещат . Падането на камъни от небето потвърждава минаване на Нибиру , който влачи зад себе си камъни от астероидния пояс .

 " Ако Библията има право ..., на срещуположната страна на Земята почти цял ден е царяла тъмнина . Зекария Сичин установил , че съответното събитие е документирано от народите в Андите . Там се разказва , че Слънцето не се появило 20 часа , т.е. почти цял ден . Събитието станало по време на управлението на Титу Юпанаки Пахакути II, петнайсетия монарх в древността . Сичин смята , че двете събития са станали по едно и също време и ги датира около 1400 г . пр . н.е. "

При всеки преход на Нибиру земните посоки се изместват точно  с 45 градуса за определени точки и средно с 45 градуса , които се движат между 30-60 градуса , в зависимост от географската ширина . Съществуват четири различни по време събития от потопа насам и едно пето , предстоящо , които трябва да се знаят от всеки :

I. Големият потоп от преди около 14 400 години , когато се измества центърът на тежестта на Земята , довел до изкривяване на земната ос , тогава са унищожени динозаврите и допотопните хора - чудовища . Потъва голямата част от Атлантида с 2 милиарда население . Остава малка част - остров Посейдонис . Преди потопа Слънцето изгрявало от запад и залязвало на изток . Полюсите са били обратни на днешните: северният бил на юг, а южният на север. Европа е на тропика , на Балканите в България са живели лъвове , тогава сме приели коронован лъв за наш герб . Това е казано от Учителя и означава , че българите са живели по тези места още преди 14 хиляди години .

"Било е време , когато сегашната Европа е била на екватора и по нея са се въдили тропически животни . Ще се чудите как е било възможно да живеят такива животни на екватора ? Така е било , в зависимост от положението и . Тя е била на екватора и после е пропътувала и дошла на това положение , на което днес я намираме . Оттам Европа се е подвижила към северния полюс и сега отново отива към екватора ."

Колко са прекрасни нозете , 3 . неделна беседа от Учителя ,
държана на 14 октомври 1934 г .

След потопа Слънцето изгрявало от югозапад и залязвало на североизток .

II. Преход на Нибиру преди 10 800 години - става преместване на Европа и българските земи от тропиците в умерените ширини . Слънцето вече изгрявало от юг и залязвало на север.

Египтолозите твърдят , че Великата пирамида в Гиза е построена през 2560 година преди Христа . Това , обаче , е невъзможно , защото страните на пирамидата са много точно ориентирани по днешните посоки на света , а входът и" е от север , докато преди 4570 години Слънцето е изгрявало от югоизток . Строителите са ползували точен компас за ориентиране . В " Тайната доктрина " се твърди , че пирамидата е строена преди потопа и е завършена след потопа . Съществуват две възможности :

1/Великата пирамида е построена преди потопа в инервала преди 18000-14400 години ( 16000-12400 преди Христа ) , като входът и" е тогава е бил от юг . Тя представлява място за посвещение на ученици от окултни школи.

2 / Великата пирамида е построена преди 10800-7200 години ( 8800-5200 г . преди Христа ) , като входът и" е бил от източната страна .

III. Малък потоп , предизвикан от Нибиру преди 7 200 години , когато наклонът на земната ос се увеличава , измират мамутите . Европа замръзва в полярната област . Измират и последните остатъци от хора - чудовища , кентаври и др . и вероятно някои по - дребни оцелели видове от динозаврите . През този преход се извършват и чувствителни земни промени . От плодородна равнина в Азия за едно денонощие се издигат Хималаите . Потъва остров Посейдонис в Атлантика . Андите в Южна Америка се повдигат с 2000 - 3000 метра , образуват се Алпите .

" Смайващото в находките на кувирониуса и таксодона в Южна Америка е местонахождението им - Тиахуанако на южния край на езерото Титикака . Развалините на града се намират на 4000 м височина . Кои животни , сродни със слона или хипопотама , живеят на височини , разположени с 2000 - 3000 метра над обичайното им жизнено пространство ? Нито един от познатите ни видове . Дали животните са избягали толкова нависоко от потопа ? Едва ли , защото водата е придошла много бързо . Дали труповете им са отнесени там от вълните ? Срещу подобно предположение говори вида на находките . Странни са и останките от морски произход на такава височина . Може би някога западният край на Южна Америка бил повдигнат ? Във всеки случай по протежение на крайбрежните скали на Кордилиерите се точи тебеширено - бяла ивица . Още ученият пътешественик Александър фон Хумболт открил и описал (1799 - 1804 г . ) древни брегови ивици на височина 2500 до 3000 метра . "  стр.199 Констнтинов М . и Маджаров Х . , Новата култура през епохата на Водолея , том I, Алфиола 1991 год . Варна .

Хората не са могли повече да се изхранват със земеделие и им се наложило да се занимават с лов , риболов и да употребяват месо , а до тогава са били вегетарианци . Голяма част от българите мигрират в Азия и Памир, а по - късно , след затоплянето част от техни наследници се завръщат с хан Аспарух . През този цикъл от време е изграден религиозен храм под Мадарския конник и е изсечен конникът . Доказателство за това е ориентацията на основите на храма - челото на храма е насочено на около 60 градуса на югоизток . Основите на храма сега са покрити с червени каменни плочи . Интересен факт е , че много християнски църкви хилядолетия по - късно са взаимствали същия архитектурен модел . По - късно върху останките на основите е изграден християнски манастирски комплекс , ориентиран в днешна посока изток - запад .

Ако се разгледат внимателно основите в пресечните точки на стара и нова постройка , ясно се вижда че основите на манастира са построени върху основите на храма , а не обратно , както са го изтълкували археолозите . Големите камъни от градежа на манастира застъпват малките камъни от основите на старобългарския храм . Този факт доказва , че малкият храм ( маркиран с червени плочи ) е много по - древен :

image

1 / Следователно останките на храма са най - малко с 2500 години по - стари , отколкото се смяташе досега . Постройката , която е покрита с червени плочи и означена с два на надписите , не е християнска църква и е много по - древна - най - малко на 3600 години ! Слънцето тогава изгрявало от югоизток и залязвало на северозапад .

2 / Преди 3600 години над България Слънцето е изгрявало с 600   по на юг .

Тези факти се потвърждават и от открити тракийски гробници от онова време . Всички те с челната страна и входовете си са насочени на югоизток , каквато е гробницата в Свещари . Тази гробница е тракийска , построена е не в III век пр . Христа , а преди около 4 хиляди години и е предвестник на гръцката култура !

3 / Възрастта на Мадарския конник не е точно известна . Някои историци смятат , че конникът е изсечен по времето на хан Тервел - първият български християнин - светец , католик , защото в най - стария надпис се споменава за него . Наличието , обаче , на старобългарски храм в непосредствена близост показва несъмнено , че конникът е изсечен далече по - рано - по време на изграждане на храма от същия народ , а надписи са направени 2,5 - 3 хиляди години по - късно от Тервел , Крум и Омуртаг .

image 

IV. Преди 3600 години Европа се връща в сегашното си положение . Континентът Антарктида , обаче отива на южния полюс и замръзва за часове след последното преминаване на Нибиру . Очевидно картата на Антарктида , попаднала в ръцете на турския адмирал Пири Рейс е от преди това време . На нея с висока точност са нанесени границите на сушата , реки и езера . Когато някои учени не могат да обяснят един исторически факт , тръгват по най - лесния път - започват да измислят извънземни сили . След прехода Слънцето досега изгрява от изток и залязва на запад досега .

V. Вероятно през 2014 година Нибиру пак ще премине край Слънцето и ще предизвика промени . През 2014 г . или след няколко хиляди години Европа отново ще се премести на тропика , северният полюс отива в Америка , а Антактида и Сибир се размразяват . Климатът у нас ще стане тропически , растенията и животните ще се променят . Няма да има вече зима и тук ще растат маслини и портокали . Ще потънат области от Европа , Америка и Африка . В Атлантически океан ще се издигне отново земя и ще се открият останки от градове на Атлантида . Слънцето ще започне да изгрява от североизток .

Възниква основателно въпросът , защо в един случай Нибиру предизвиква световен потоп , а при друг обръща полюсите незабелязано и каква е волята на Бог в това ?

Не случайно всички народи и религии признават , че Бог ги наказва за греховете им . Защото със своите мощни енергии служителите на Бога - ангелите , така забавят или ускоряват огромната маса на Нибиру в пространството и във времето , така го прекарват в определен зодиакален знак , относно Слънцето , Юпитер и Сатурн , че да предизвикат максимална или минимална гравитачна реакция и промени на Земята и човечеството .

Тъй като човечеството на Земята изостава в духовното си развитие от другите планети , а е трябвало още преди 2000 години да започне шестата славянска култура , сега тя ще бъде твърде кратка ( около 700 години , след които отново ще се издигнат англосаксонските народи ).

След предстоящия преход на Нибиру и предизвикания от него Апокалипсис , водещата част на човечеството ще влезе в VI култура на V Раса . Значим дял от славянството ще създава Нова култура . В България протича Златен век на културата през целия ХХ век и сега все още се проявява в България , после ще иде в Русия . До 48 години вълната постепенно ще напусне България и ще се пренесе в Русия

 

Пенчо Бойчев



Тагове:   Мадарския,   Нибиру,


Гласувай:
13



1. injir - Въпросът е - този преход постепенно ...
14.06.2010 23:33
Въпросът е - този преход постепенно ли ще стане или рязко.
цитирай
2. penchoan - 1. injir - Въпросът е - този преход ...
15.06.2010 14:19
14.06 23:33 Въпросът е - този преход постепенно ли ще стане или рязко.

Ще стане рязко, за няколко часа, в рамките на едно денонощие.
цитирай
3. анонимен - Има логика, но...
04.07.2010 17:12
Доста логика има и съм засичала и аз от различни източници.
Но едно не ми е ясно - как е възможно досега астрономите от целия свят да не засекат никакви белези, симптоми, излъчвания от тази толкова огромна планета?!
Ясно, че орбитата и излиза извън Слънчевата система.
Какво мислите Вие по въпроса?
Явно, получавате информация и по някакъв различен от останалите, начин.
цитирай
4. penchoan - Доста логика има и съм засичала и аз ...
04.07.2010 23:19
анонимен написа:
Доста логика има и съм засичала и аз от различни източници.
Но едно не ми е ясно - как е възможно досега астрономите от целия свят да не засекат никакви белези, симптоми, излъчвания от тази толкова огромна планета?!
Ясно, че орбитата и излиза извън Слънчевата система.
Какво мислите Вие по въпроса?
Явно, получавате информация и по някакъв различен от останалите, начин.


Всички сме свидетели на глобалното затопляне, което се дължи на излъчването на черното слънце Нибиру към нашето Слънце. Голямата планета официално е оповестена от НАСА през 1982 г. След това, под влияние на Световното правителство, сведенията са засекретени, особено след атентатите на 11 септември. Нибиру може да се наблюдава само с инфрачервен телескоп и само от южното полукълбо - от Южна Америка и Австралия. Някои астрономи, които се осмелиха да пишат за тази планета, заплатиха с живота си, което беше предупреждение за останалите. И днес НАСА не е направила официално опровержение за съществуване на Нибиру, само отделни нейни представители отричат, но по-скоро като частно мнение.
Сведенията черпя от няколко източника, на които мога да имам доверие - това са Учителя Петър Дънов, Нострадамус и Библията. Има и други източници, но проверявам информацията.
В Библията се говори за "планетата, която носи разрушения".
цитирай
5. анонимен - Какъв би бил смисълът от едно такова ...
05.07.2010 20:04
Какъв би бил смисълът от едно такова засекретяване? Чудя се, нали и със, и без засекретяване, тя ще си свърши работата!!!
Мисля си, че светът досега се е развивал в хоризонтална посока и е време да се развие и във вертикална!
Учителят Петър Дънов е наистина достоверен източник, но другите могат да се тълкуват както си реши всеки.
Някои получават информация при медитация. Петър Дънов е чувал глас, но само в медитация, да не го бъркаме с нещо друго. Вие имате ли подобна информация?
цитирай
6. анонимен - Всъщност, Нибиру черно слънце ли е ...
05.07.2010 20:14
Всъщност, Нибиру черно слънце ли е или просто голяма планета?!
И още нещо - какви са разликите между Нибиру и Немезида?Ако имате време, моля да ми отговорите.
цитирай
7. анонимен - Тъй като разбирате от физика и гр...
05.07.2010 20:30
Тъй като разбирате от физика и гравитация,дали знаете какво точно кара планетите, а и цели галактики,да се въртят? Защото няма нито едно нещо във вселената, което да не се върти. Коя е причината за това? Дано не ви затруднявам...
цитирай
8. penchoan - Какъв би бил смисълът от едно такова ...
06.07.2010 10:55
анонимен написа:
Какъв би бил смисълът от едно такова засекретяване? Чудя се, нали и със, и без засекретяване, тя ще си свърши работата!!!
Мисля си, че светът досега се е развивал в хоризонтална посока и е време да се развие и във вертикална!
Учителят Петър Дънов е наистина достоверен източник, но другите могат да се тълкуват както си реши всеки.
Някои получават информация при медитация. Петър Дънов е чувал глас, но само в медитация, да не го бъркаме с нещо друго. Вие имате ли подобна информация?

Целта е да не се създава паника в света и всичко да се движи по план. Учителят Петър Дънов е бил свързан с Божествения свят. Аз не получавам пряка информация, а по обиколни пътища, но я проверявам.
цитирай
9. penchoan - Всъщност, Нибиру черно слънце ли е ...
06.07.2010 11:09
анонимен написа:
Всъщност, Нибиру черно слънце ли е или просто голяма планета?!
И още нещо - какви са разликите между Нибиру и Немезида?Ако имате време, моля да ми отговорите.

Дали едно тяло го смятаме за слънце или планета, то е наше виждане. По принцип няма разлика между двете. Основната разлика е в размерите и масата. Нибиру е огромна планета, 5000 пъти по-голяма от Земята и няколко пъти по-голяма от всички планети в Слънчевата система, взети заедно. Колкото масата на тялото е по-голяма, толкова по-високоенергийни лъчения отразява в близката околност. В този смисъл Нибиру е черно слънце, което повишава излъчването на нашето Слънце.
Немезида е с по-голяма маса от Слънцето, което обикаля около нея. Тя е тъмна звезда, захранваща с енергия нашето Слънце и е истинското слънце на Слънчевата система. Видимото Слънце е един сферичен рефлектор, отделен първи, а по-късно всички останали планети са отделени от Немезида след това. По онова време (преди 2000-1300 милиона години)Немезида е излъчвала във видимия диапазон. В тракийската митология Немезида е дадена с името Хелиос, а Слънцето - с Аполон. В Библията Немезида е кодирана с името Яков (Израил), а Слънцето - с Йосиф.
цитирай
10. анонимен - Дали не би могло Немезда да съвпада ...
06.07.2010 20:20
Дали не би могло Немезда да съвпада физически със Слънцето и просто да излъчва вълни в невидимия диапазон? Защото все пак съществуват датчици за невидимите вълни и учените биха могли да ги регистрират от източника, различен от Слънцето.

Вярно е ,че планетите и всички тела си взаимодействат вибрационно. Това става точно по законите на вълновото взаимодействие - интерференция, резонанс и пр. Може да се получи увеличаване на топлината като страничен продукт от повишената вибрация или от резонанса.
Не можем да отричаме априори онова, което не виждаме или просто не разбираме.
Все пак, ако хората знаят за Нибиру от официалната наука - тъй като може би вече е регистрирана - повече хора биха имали възможност и време да преосмислят духовните си ценности и да променят някои неща.
цитирай
11. penchoan - Тъй като разбирате от физика и гр...
06.07.2010 23:34
анонимен написа:
Тъй като разбирате от физика и гравитация,дали знаете какво точно кара планетите, а и цели галактики,да се въртят? Защото няма нито едно нещо във вселената, което да не се върти. Коя е причината за това? Дано не ви затруднявам...

Във Вселената не съществува праволинейно равномерно движение, защото околните тела влияят на движението. Причината за въртене е по-скоро духовна. Всички небесни тела се управляват от някакъв вид разум. Причината за отделяне на планети и сателити е, че някои същества са изостанали в развитието си и не могат да издържат на високите вибрации в слънцата. Затова се създават планетите, за да продължи тяхната еволюция при други условия. Всички планети и сателити са населени с живот. Обаче планета или сателит може да обикаля около друго тяло само ако родителското тяло има висока скорост на въртене. Ротацията създава отблъскващо магнитно поле, което е в равновесие със силата на привличане. Ако въртенето спре, изчезва и отблъскващото поле. Тогава всеки сателит, поради съпротивление на етера, след определено време - може да е дни, седмици или години, ще се приближава и накрая ще падне върху родителското тяло. Затова например Венера не може да има сателити, защото след време сателитът ще падне върху нея.
цитирай
12. анонимен - Всички планети и сателити са нас...
07.07.2010 21:48
Всички планети и сателити са населени с живот.
Да разбирам ли, че при всякакви температури има живот, но може би , е в четвърто измерение, и може би, именно поради това,тези форми на живот- съзнателен или не - са невидими за нас?
След Големия взрив, който е продукт на най-високите Божествени вибрации, или по-скоро - резултат от тяхното разделение на по- високи и по- ниски, се е получила материалната вселена.Този първоначален тласък се е видоизменил във въртеливо движение поради взаимодействието на материалните тела помежду си
Ако вселената спре да се върти - тя ще пропадне в себе си
цитирай
13. penchoan - Всички планети и сателити са нас...
07.07.2010 22:39
анонимен написа:
Всички планети и сателити са населени с живот.
Да разбирам ли, че при всякакви температури има живот, но може би , е в четвърто измерение, и може би, именно поради това,тези форми на живот- съзнателен или не - са невидими за нас?
След Големия взрив, който е продукт на най-високите Божествени вибрации, или по-скоро - резултат от тяхното разделение на по- високи и по- ниски, се е получила материалната вселена.Този първоначален тласък се е видоизменил във въртеливо движение поради взаимодействието на материалните тела помежду си
Ако вселената спре да се върти - тя ще пропадне в себе си


Да, преди време е имало живот на Марс от трето измерение, но сега Земята е единствена планета с живот от трето измерение в Слънчевата система. Животът се развива в етерни тела. Не е имало Голям взрив на Вселената. Тя циклично, по строго определени закони се самосъздава и унищожава. Животът на хората върху Земята е моментно изключение от правилото.
цитирай
14. анонимен - Вярно е, че животът се развива в е...
08.07.2010 11:50
Вярно е, че животът се развива в етерни тела. Всеки може да си види собственото етерно тяло при медитация. Трудно е, но не чак толкова.
Животът се развива в етерни тела, само и единствено защото произлиза от Божествените вибрации. Те също могат да се усетят при медитация.
Етерното тяло е и това, което преживява физическата смърт. Но до колко и до кога - не ми е съвсем ясно.
Мисля, че адептите се придвижват чрез материализация и дематериализация на етерните тела, за преминаването в двете състояния използват далбока медитация, която не е по силите на обикновен човек, иска се голяма концентрация на мисълта - тъй като мисълта е високочестотна енергия.
Може и да не е имало Голям взрив,но тогава откъде идва първоначалният тласък на движението?! Или няма първоначален тласък?
Възрастта на сегашната Вселена е около 14 милиарда години,доколкото си спомням/може и да не е съвсем точно/. Ако сме в края на един цикъл - би трябвало да започнем обратно развитие. В какво би се изразявало то?!...
И защо животът на хората върху Земята е моментно изключение от правилото?
Чудя се каква ли е причината...или поуката...от това.
цитирай
15. penchoan - Вярно е, че животът се развива в е...
08.07.2010 12:06
анонимен написа:
Вярно е, че животът се развива в етерни тела. Всеки може да си види собственото етерно тяло при медитация. Трудно е, но не чак толкова.
Животът се развива в етерни тела, само и единствено защото произлиза от Божествените вибрации. Те също могат да се усетят при медитация.
Етерното тяло е и това, което преживява физическата смърт. Но до колко и до кога - не ми е съвсем ясно.
Мисля, че адептите се придвижват чрез материализация и дематериализация на етерните тела, за преминаването в двете състояния използват далбока медитация, която не е по силите на обикновен човек, иска се голяма концентрация на мисълта - тъй като мисълта е високочестотна енергия.
Може и да не е имало Голям взрив,но тогава откъде идва първоначалният тласък на движението?! Или няма първоначален тласък?
Възрастта на сегашната Вселена е около 14 милиарда години,доколкото си спомням/може и да не е съвсем точно/. Ако сме в края на един цикъл - би трябвало да започнем обратно развитие. В какво би се изразявало то?!...
И защо животът на хората върху Земята е моментно изключение от правилото?
Чудя се каква ли е причината...или поуката...от това.


В продължение на много милиарди години, Велената многократно се е самосъздавала и саморазрушавала. Най-ниското ниво, до което е достигало човечеството е бил етерния свят. Въпреки, че е имало някои подобни случаи за слизане в триизмерния свят, връщането е ставало чрез приспиване на човечеството от висшите йерархии. Ние вероятно сме първата експериментална цивилизация, която сама ще се опита да излезе от триизмерния свят. Ако опитът успее, а той ще успее, това изключение ще се превърне в правило за бъдещите Периоди на Вселената.
Имало е взрив на Галактиката преди около 2 милиарда години. Възрастта на днешната Вселена е 5 милиарда години и ще се разруши след още 5 милиарда години. Ще има Космическа нощ 10 милиарда години и ще се създаде отново. Тогава ще започне ангелския цикъл на днешното човечество. Ще живеем в други слънчеви системи.
цитирай
16. penchoan - Етерното тяло преживява физиче...
08.07.2010 12:16
Етерното тяло преживява физическата смърт и започва да се разпада в продължение на 40 денонощия. След това душата преминава в астралния свят. Има обаче изключения, при които душата остава привързана към Земята в продължение на години и етерното тяло се подхранва от низши духове.
Сега сме на границата на инволюция и еволюция. Започва нашето изкачване първо в етерния свят, а след 2000 години - в астралния свят и т.н.
Животът или "грехопадението" в триизмерния свят е станало след потопа преди 14400 години и сега приключва. Общо 14400 години от 270 милиарда години за човешки Земен Период са моментно изключение.
цитирай
17. анонимен - Нашето изкачване в етерния свят би ...
08.07.2010 19:45
Нашето изкачване в етерния свят би трябвало да бъде съпроводено от някои необичайни явления.
Да не би това изкачване да бъде някак стимулирано от новото появяване на Нибиру?
Ще изчезнат ли физическите тела при този преход? Ще започнем ли да виждаме в невидимия свят?
Пропадането в триизмерния свят на какво се дължи според Вас?
Благодаря за отговорите.
цитирай
18. penchoan - Краят на времената, преходът в е...
08.07.2010 21:25
Краят на времената, преходът в ерата на Водолей, Апокалипсисът, преход към етерни тела - всички са наименования на едно и също явление. Една част - пионерите, свързани с Христос ще се лишат от грубо материално тяло и ще живеят с етерни тела. Друга част ще останат със старото си тяло и ще изплащат карма, а огромната част ще се преселят в духовния свят или ще бъдат изпратени в долната земя. Необичайните явления ще продължат 3 години и половина. Какво точно ще се случи е писано в Библията. След седмица ще излезе моя книжка "Второто пришествие", издадена от редакцията на в-к Психо. Там ще има повече информация.
Пропадането в тризмерния свят се дължи на кармата на човечеството и на неуспеха за преход по време на Атлантската епоха - второто "грехопадение". Тогава масово се е развила черната магия. За да забравят хората тези знания, от невидимия свят е предизвикан потопа. При потопа оцеляват неграмотни овчари по високите планини. Всички знания на атлантите са загубени и е трябвало да се преоткриват отново от бялата раса.
цитирай
19. анонимен - Откъде се получава това противо...
08.07.2010 21:26
Откъде се получава това противоречие между официално изказаната хипотеза за възрастта на Вселената -13,7 млд години и това, което казвате Вие - 5 милиарда години?
цитирай
20. penchoan - Възрастта 13, 7 млрд години е изч...
08.07.2010 21:36
Възрастта 13,7 млрд години е изчислена на база на закона на Хъбъл и на червеното отместване, при което се изчислява разстоянието в светлинни години до най-отдалечените звезди и галактики. Хипотезата е свързана с теорията за Големия взрив. Нито теорията е вярна, нито методът с червеното отместване е точен. Аз използувам данни от изказвания на Учителя Петър Дънов, който е носител на Духа на Истината, за който се говори в евангелието на Йоан. Цялата хронология - възрастта на Земята е 1500 милиона години, на Луната е 500 милиона години и много други данни, ще излезе скоро в друга моя книга "Сътворение и еволюция на Земята, човека и Слънчевата система".
Ако се интересувате от космология, трябва да прочетете най-напред "Космогонията на розенкройцерите".
цитирай
21. анонимен - Много благодаря за отговорите. ...
09.07.2010 11:06
Много благодаря за отговорите. Имате доста прозрения. Относно времето на Апокалипсиса или Разкриване/както също може да се тълкува/,Ванга посочва годините 2028 -2034г. Вие какво мислите?
Ще прочета с интерес Вашите книги, стига да мога да ги открия.
Учителят е споменавал за жителите на Луната и на Марс. Много ме учуди цифрата 100 -150 000 жители на Луната? Може би трябва да имаме предвид, че не са в трето измерение?
Ванга споменава също за Края на времената и връщане на времето назад.Какво конкретно означава - не ми е много ясно. Предполагам, че е имала предвид идващите промени. Все пак, има още много загадки и чудеса, които тепърва ще ни се случват.
Желая здраве и успех! И подкрепа отгоре!
цитирай
22. penchoan - Аз съм писал не на едно място, че с...
10.07.2010 10:39
Аз съм писал не на едно място, че според мен Апокалипсисът ще започне тази година, дори може да се каже е започнал. Връщане времето назад означава еволюция - връщане там, където сме били по време на инволюцията. Човекът е създаден от Бога в астралния свят преди 365 милиона години. Там е бил раят. Сега се връщаме в етерния материален свят, където сме били преди потопа, а след 2000 години ще влезем в VI Раса. Това ще бъде в астралния свят. Телата на хората ще са направени от светлина.
цитирай
23. анонимен - По кои белези може да се съди, че А...
10.07.2010 21:16
По кои белези може да се съди,че Апокалипсисът вече е започнал?
Знае ли се коя е причината за инволюцията, за слизането на човека в материалния, триизмерен свят?
Телата на хората и сега са направени от светлина,те просто не умеят да ги видят, тъй като се припокриват с физическото тяло. Но Кирлияновата фотография улавя точно тази излъчвана от тялото светлина.
А нещо за астралния свят няма ли да разкажете?
цитирай
24. penchoan - Нострадамус беше предсказал на...
10.07.2010 22:11
Нострадамус беше предсказал начало на Апокалипсиса за 1999 година, обаче събитията се отложиха. Има едно четиристишие, което се отнася за 1998-1999 г.:
Предсказание 124
Слаба реколта, от всички останали плодове - силата.
Лято и пролет влажни, дълга зима, сняг, лед:
Изтокът въоръжен, Франция се укрепява,
Смърт на добитък и пчели, обсадено място.
Лято и пролет - влажни, слаба реколта, Иран и Северна Корея се въоръжават - това са неща които се случват сега.
Астралният свят е течен като море. Той е свят на чувства и желания. Там физическото човешко тяло ще бъде направено от светлина, хората ще се хранят със светлина. Земята ще стане слънце.
цитирай
25. анонимен - Не ми отговаряте коя е причината за ...
10.07.2010 23:21
Не ми отговаряте коя е причината за инволюцията.
Нострадамус ми е ясен...
Астралният свят съществува и сега и не е уместна употребата на частичката "ще".
И сега има хора, които се хранят директно от слънчевата светлина.
Мисля, миналата година дойде в България един индиец, който беше изследван многократно в американски изследователски медицински институти по време на гладуването си.
Има доста хора, които могат да излизат в астралния свят и имат лични наблюдения.
цитирай
26. penchoan - Това са космически цикли и закон...
11.07.2010 19:39
Това са космически цикли и закономерности.
Инволюцияте представлява сума от цикли на изграждане на Вселената. Еволюцията представлява сума от цикли на разграждане на Вселената. Първо се създава Причинния свят и животът в него. После се създава Умствения свят и живот на всички същества от минерален, растителен, животински и човешки етап на развитие. След това се създава Астрален свят и съответните тела на живите същества. Накрая се създава Физическия свят в етерна форма. Всеки нов свят представлява обвивка на предходния подобно на луковица или матрьошка.
Този начин на изграждане е естествен и логичен. В средата на Периода започва разрушаване на последната обвивка и издигане на съществата към Бога. Този процес е наречен еволюция. След последния цикъл идва една Почивка, през която Вселената съществува само в Божествения свят като идея.
Всички хора излизат от тялото си по време на сън и отиват в Духовния (Умствен) свят. Някои могат да излизат от физическото си тяло и в будно състояние. Това може да се постигне с упражнения.
цитирай
27. анонимен - Да разбирам ли, че в теорията сте ...
12.07.2010 20:20
Да разбирам ли, че в теорията сте много добър, но не чак толкова - в практиката?
Все пак, нали знаете, че практиката без теорията е сляпа, а теорията без практика - безполезна!
Правилната теория може да се провери също с достоверността на предсказанията.
Иначе бихме били по -близо до "фентъзи" като стил на писане.
Не е лошо нещата да се проверяват лично.
цитирай
28. penchoan - [Цитат = анонимен ] Да разбирам ли, ...
13.07.2010 18:55
[Цитат = анонимен ] Да разбирам ли , че в теорията сте много добър , но не чак толкова - в практиката ?
Все пак , нали знаете , че практиката без теорията е сляпа , а теорията без практика - безполезна !
Правилната теория може да се провери също с достоверността на предсказанията .
Иначе бихме били по - близо до " фентъзи " като стил на писане .
Не е лошо нещата да се проверяват лично . [ / цитат ]

След 365 милиона години ще се видим или ще си пишем. Тогава ще стане ясно дали теорията е била вярна.
цитирай
29. анонимен - Тъкмо колкото за едно кафе. Дано ...
13.07.2010 22:00
Тъкмо колкото за едно кафе.
Дано през това време получа някой проблясък.
В новото време всички ли ще бъдат зодия водолей или близнак?
За земните знаци, примерно, би било доста изтощително да отслабнат до етерно тяло?!
цитирай
30. анонимен - Малко чувство за хумор далеч не е ...
18.07.2010 15:07
Малко чувство за хумор далеч не е излишно. Иначе как ще преживеем оставащото време - до края на времента, както е казвала Ванга?! Тя е казвала също, че времето е енергия. Но какво на практика означава това?! Тъй като всяка енергия в природата се движи вълново, възможно ли е да има времева вълна, в края на която живеем сега?
Дано в следващата да не са ни необходими парите, да станат абсолютно ненужни като средство за живот...
цитирай
31. penchoan - Ние сме в края на времената, когато ...
18.07.2010 22:13
Ние сме в края на времената, когато мащабът на времето ще се промени. Събитията ще се ускорят. Да, парите ще изчезнат още по време на нашия живот.
цитирай
32. анонимен - Откъде знаете толкова много?!!...
19.07.2010 22:00
Откъде знаете толкова много?!!
Предполагам, че 99% от хората смятат всичко това за пълна лудост. Но аз не мисля, че Бог би позволил повече да се развива този напълно неадекватен начин на живот, какъвто имаме сега.
Това за парите беше най - прекрасното нещо, за което само предполагах.
Хм, при мен май вече са изчезнали...
Я да ви попитам за хомеопатията? Какво мислите за нея? Ако желаете да споделите.
цитирай
33. penchoan - Откъде знаете толкова много?!!...
20.07.2010 11:03
анонимен написа:
Откъде знаете толкова много?!!
Предполагам, че 99% от хората смятат всичко това за пълна лудост. Но аз не мисля, че Бог би позволил повече да се развива този напълно неадекватен начин на живот, какъвто имаме сега.
Това за парите беше най - прекрасното нещо, за което само предполагах.
Хм, при мен май вече са изчезнали...
Я да ви попитам за хомеопатията? Какво мислите за нея? Ако желаете да споделите.


Христос казва, че и преди потопа хората са се женили и живеели както днес, присмивали се на предсказания за потоп. И за днешно време в Библията е предсказано - "В последните времена ще се явят подиграватели - ще казват: Къде е обещаното Му Пришествие? "
Хомеопатията е стар, много ефикасен и много евтин метод за лечение на редица болести. Най-доброто е, че не се трови организмът, за разлика от почти всички други медикаменти и антибиотици, поради изключително голямо разреждане. Не съм медик, но знам че хомеопатичните лекарства действуват на астрално ниво.
цитирай
34. анонимен - Не е чак толкова стар, щом основа...
20.07.2010 21:30
Не е чак толкова стар, щом основателят му д-р Ханеман е роден на 10 април 1755год, с асцедент стрелец. Ако разбирате от астрология, както би трябвало да е, може да му погледнете картата, много е интересна.
Хомеопатията би трябвало да измести химическата медицина в по- новите времена, които идват, поради горепосочените причини. Мога само да ви кажа, че и аз мислех хомеопатията че работи на астрално ниво. Но какво значи това?! От какво е изградена астралната материя?!
Принципът "Подобното се лекува с подобно" не е в сила за всички лекарства, защото има и много, които не предизвикват отрицателни симптоми у здрав човек, а все пак лекуват и то доста добре и като билки, и в хомеопатични разреждания.
Така, че докато не се обясни това тотално противоречие в теорията на хомеопатията, тя не би могла да заеме полагащото и се място като първостепенна и най- ефикасна медицина - както за острите, така и за хроничните болести.
Мисля, че Петър Дънов също се е интересувал от хомеопатия, тя вече е била пренесена и в Русия по негово време.

цитирай
35. анонимен - ще замръзне ли шотландия
20.08.2010 16:34
чел съм доста подробно нострадамус, но на френски. другите преводи го преиначават. в една от катрините той посочва, ме шотландия ще бъде обхваната от лед. Дали това не се отнася до въртнето на полюсите, тъй като българия ще отиде към сегашния екватор, а е възможно грция да потъне, както го е казал Учителят.
цитирай
36. penchoan - Световното ниво на океана ще се в...
24.08.2010 21:07
Световното ниво на океана ще се вдигне от 50 до 150 метра в различни части на Земята Потокът Гълфстрийм ще се преустанови и това може да доведе до замръзване на Шотландия. Но като цяло Земята ще се затопли, затова замръзването на Шотландия по-скоро ще бъде временно явление, свързано с космически студ.
цитирай
37. анонимен - пенчоан въпрос
18.09.2010 22:56
вярно ли че преди 4-5 г. се е изместила оста на земята .но много малко
цитирай
38. penchoan - вярно ли че преди 4-5 г. се е измес...
19.09.2010 22:06
анонимен написа:
вярно ли че преди 4-5 г. се е изместила оста на земята .но много малко


Вярно е, когато стана земетресение и цунами в Индонезия, мисля че беше декември 2006 г., но е незначително. По-чувствително ще бъде, след като Нибиру премине през Слънчевата система догодина - максимум 3-4 градуса. Пълно изправяне на земната ос ще стане след около 2000 години.
цитирай
39. анонимен - Не мислите ли, че при стопяването на ...
26.09.2010 17:59
Не мислите ли, че при стопяването на ледената шапка на Северния полюс, ако процесът не е симетричен с Южния полюс,/пък и дори да е симетричен - това е все едно да махнем тежести от двата края на земята/ би могло да се промени центърът на тежестта на земята и именно поради тази причина да се повлияе наклона на земната ос? Нибиру може и да подпомогне тази работа, ако реши да се появи навреме.
цитирай
40. penchoan - Не мислите ли, че при стопяването на ...
27.09.2010 17:17
анонимен написа:
Не мислите ли, че при стопяването на ледената шапка на Северния полюс, ако процесът не е симетричен с Южния полюс,/пък и дори да е симетричен - това е все едно да махнем тежести от двата края на земята/ би могло да се промени центърът на тежестта на земята и именно поради тази причина да се повлияе наклона на земната ос? Нибиру може и да подпомогне тази работа, ако реши да се появи навреме.


Не смятам, че стопяването на ледовете ще промени центъра на тежестта на Земята. Самото замръзване е ставало бавно без да се промени земната ос, същото е и при топенето. Центърът на тежестта на Земята се намира в южното полукълбо и трябва да съвпадне с геометричния център, за да се изправи оста. Само мощен гравитационен импулс от Нибиру и връзката Земя-Луна може да изправи земната ос. Сега може да стане частично изправяне с 3-4 градуса. Пълно изправяне ще стане след 2000 години.
цитирай
41. анонимен - Питам по този въпрос, защото Учи...
28.09.2010 20:17
Питам по този въпрос, защото Учителят е казал, че изправянето на мисленето на земния човек зависи от изправянето на земната ос.
Казвате, че пълно изправяне ще стане след 2000г., но нали Нибиру преминава на 1600 години?! Или този път няма да има връзка с неговото преминаване?
цитирай
42. penchoan - Нибиру преминава на 3600 години, но ...
28.09.2010 20:51
Нибиру преминава на 3600 години, но след 2000 години ще дойде на Земята VI раса - светещата. Предполагам, че ще има друго събитие, може би избухване на Нова звезда.
цитирай
43. milady - blagodarya .vi..:))
21.10.2010 18:37
za men beshe goliamo udovolstvie da vi 4eta ...Do skoro...Zdrave I lubov :))
цитирай
44. анонимен - ...
23.11.2010 23:07
Здравейте!
Много ми е интересно да чета вашите теории и "предсказания" за всичко около земята,галакиката.Наистина с интерес прочетох всичко описано в тази тема,но имам един въпрос,с който не искам да ви обиждам или да намеквам нещо,но наистина не се сдържах...разбира се от чисто любопитство.Та въпросът ми е:
Защо свързвате всичко с бог,библията и религия?Това наистина не ми е ясно!Аз не съм много вярващ,но не ви ли се струва мааалко преувеличено всичко това за Христос,библията и всичко разказано в нея.Наистина мисля,че има някаква силна...но тя определено не е бог...не във вида в който е описан.И имам още един въпрос:
Какво мислите по-въпроса с човешката поява,не от бог а от тогавашни извънземни висши цивилизации(което за мен е много по-приемливо,но това си е лично мнение).
Благодаря предварително за отговорите!
цитирай
45. penchoan - Аз не съм религиозен, но зная че Бог ...
24.11.2010 13:43
Аз не съм религиозен, но зная че Бог съществува и управлява всички процеси в битието. Казано е, че нищо не става без Него, дори човешки косъм не може да падне без Божията воля. Друг е въпросът, че човекът има право на свободна воля, да прави грешки и да се учи от тях. Бог е колективно същество, което действува като един могъщ разум, управляващ всички промени в природата. Всеки атом, всяка планета и звезда е предварително планирана и създадена от Бога. Вселената се създава и унищожава периодично, като един цикъл представлява число с 15 нули отзад години. След унищожаване на Вселената Бог мисли и планира още толкова години - 5 с 15 нули отзад години бъдещата нова Вселена.
Човекът е създаден от Бога преди 365 милиона години. В последствие са използувани кръстоски от други извънземни цивилизации и раси, но те също са създадени от Бога. На Земята има няколко раси, които хората и науката не познават. Има подземни раси, които са близки до нас по култура. Те живеят на 2000 километра дълбочина в кухината на Земята. Има подводни раси в дъното на океана. Над нас на повече от 100 километра има цял астрален свят с огромни планини и океани, които ние не виждаме.
Всички тези раси не са извънземни, защото живеят като нас на Земята. Преди да дойдем на Земята, всички ние сме живели на Луната преди потопа. Ние също сме извънземни. На Земята се изпращат престъпници от цялата Галактика за обучение и изправление. Земята е едно чистилище, а животът е вечен и непрекъсваем.
цитирай
46. анонимен - vsi4ki ste pravi v edih ili drug a...
23.02.2011 19:10
vsi4ki ste pravi v edih ili drug aspekt,no ako sme jivi do togava-21-2012g.ca vidim na istina kakvo sa se slu4i.....
цитирай
47. penchoan - vsi4ki ste pravi v edih ili drug a...
24.02.2011 09:55
анонимен написа:
vsi4ki ste pravi v edih ili drug aspekt,no ako sme jivi do togava-21-2012g.ca vidim na istina kakvo sa se slu4i.....


То си е написано в Библията - всичко ще започне с един голям световен трус. Но със сигурност няма да се случи на 21 декември 2012 г., най-вероятно месеци или повече от година преди това.
цитирай
48. анонимен - Няма ли някоя по- нова информация за ...
27.02.2011 22:33
Няма ли някоя по- нова информация за Нибиру? Вече сме почти март и може би някой някъде вече вижда?!... Или усеща?!
Впрочем, тази информация, която публикувате тук - само от книжките ли е или сте я проверили и по друг начин?
цитирай
49. penchoan - Дългата зима и промяната на тече...
28.02.2011 12:24
Дългата зима и промяната на течението Гълфстрийм, затваряне на озоновите дупки над полюсите са сигнали за приближаване на Нибиру. Също и събитията в арабските страни. Официалната информация е силно засекретена. Когато започнат преговори за мир в Близкия Изток, ще се знае повече.
цитирай
50. анонимен - Ванга казва нещо в този смисъл:&...
28.02.2011 21:42
Ванга казва нещо в този смисъл:"Рано е още, Сирия още не е паднала." Сега започвам да си обяснявам тези думи, изглеждаха ми неразбираеми.
Все пак, човек не може да твърди нещо със сигурност, източниците трябва да бъдат най-малко два или три.
Ще се радвам да разкажете повече,струва ми се, че знаете още неща.
цитирай
51. penchoan - Ванга казва нещо в този смисъл:&...
28.02.2011 22:11
анонимен написа:
Ванга казва нещо в този смисъл:"Рано е още, Сирия още не е паднала." Сега започвам да си обяснявам тези думи, изглеждаха ми неразбираеми.
Все пак, човек не може да твърди нещо със сигурност, източниците трябва да бъдат най-малко два или три.
Ще се радвам да разкажете повече,струва ми се, че знаете още неща.


Това имах в предвид. Антихристът ще сключи мир в Близкия изток, който ще продължи много малко. Сирия ще започне война с Израел и ще я загуби. След нея ще дойде Нибиру.
цитирай
52. анонимен - Знам, че антихристът отначало ще ...
02.03.2011 23:12
Знам, че антихристът отначало ще бъде приет в много добра светлина.Той ли е или не е - ще се докаже на дело. Май ще е по- скоро, отколкото би ни се искало. Но напълно си го заслужихме.
От друга страна - Ванга споменава за транспорт на бъдещето, който ще бъде по"слънчеви жици", нефтът ще бъде забранен и пр., което означава, че все пак животът ще се запази на тази планета, но може би в малко по- различен вариант.
цитирай
53. penchoan - Знам, че антихристът отначало ще ...
03.03.2011 00:24
анонимен написа:
Знам, че антихристът отначало ще бъде приет в много добра светлина.Той ли е или не е - ще се докаже на дело. Май ще е по- скоро, отколкото би ни се искало. Но напълно си го заслужихме.
От друга страна - Ванга споменава за транспорт на бъдещето, който ще бъде по"слънчеви жици", нефтът ще бъде забранен и пр., което означава, че все пак животът ще се запази на тази планета, но може би в малко по- различен вариант.

Антихристът вече получи Нобелова награда за мир.
В недалечно бъдеще космически апарати ще се движат по магнитните силови линии на слънчевото магнитно поле и по силата на гравитацията. Като използуват природни сили, космическите кораби ще се движат без гориво в определени граници и направления.
цитирай
54. анонимен - чета всичко с голям интерес,но ...
15.03.2011 14:10
имам теория , че всичко се повтаря на определен период от време - тоест - през определени пероди от време се стига до така неизбежния катаклизъм,след което човечеството бавно и методично достига своето развитие и след това настъпва неизбежното - потоп и т.н. - сиреч всички тези събития вече са станали и библията най-вече ни предупреждава и насочва за тези събития - съгласен ли сте с това - и другото - имам странното усещане за дежавиу - неща , които ми се случват в момента,хора с които се запознавам - имам усещането,че това вече съм го преживял - разговаряли сме на тази тема с приятели,със съпругата ми и всички са на мнение,че се случва нещо странно - дежавиу
от друга страна как е възможно това да се повтаря с такава точност до милисекунда незнам,но има нещо,което не можем да си обясним
старите хора винаги казват - каквото ти е драснато това и ще преживееш - ето това според мен е най-странното - как така всичко е предопределено да се случва - благодаря предварително за отговорът ви
цитирай
55. penchoan - Ние сме преживяли потопи и огнени ...
15.03.2011 19:23
Ние сме преживяли потопи и огнени вълни, които се редуват. Хората, с които идваме на Земята, са едни и същи. Живеем в един измислен свят, в който от нашата воля много малко зависи. Но трябва да преживеем всичко това, да положим огромни усилия, за да преминем в свободния космически свят.
75% от нашия живот е предопределен от миналото, от място на раждане, от хората с които живеем и т.н. и 25% е нашата свободна воля.
цитирай
56. анонимен - радвам се , че ми отговорихте
15.03.2011 20:31
радвам се , че ми отговорихте и реално това ,което подозирах се оказа вярно - а може ли по някакъв начин да се закодират спомени за предстоящето прераждане,тоест да избегнем грешките,които правим в момента и друго - поддържате ли тезата за прераждането през целия период от развитието на земята и през какъв интервал от години,време се извършва - благодаря
цитирай
57. elyre - Струва ми се, че от сега нататък ч...
15.03.2011 21:31
Струва ми се, че от сега нататък човечеството навлиза във все по- низходяща спирала на поредица от катаклизми ,които няма бързо да приключат. И това ,може би, е отсяването на душите. Навярно, ще бъде много ограничен броят на душите, които ще преминат.Кой знае... Имали сме свободна воля и в предишни прераждания, но не сме правили правилния избор и сме мислили единствено за себе си. Никой друг не ни е виновен!
Етерът около земята трепти с мислите на цялото човечество, така че всички сме свързани - именно чрез мисълта.
цитирай
58. penchoan - радвам се, че ми отговорихте и ре...
16.03.2011 10:33
анонимен написа:
радвам се , че ми отговорихте и реално това ,което подозирах се оказа вярно - а може ли по някакъв начин да се закодират спомени за предстоящето прераждане,тоест да избегнем грешките,които правим в момента и друго - поддържате ли тезата за прераждането през целия период от развитието на земята и през какъв интервал от години,време се извършва - благодаря


Всички важни събития в нашия живот се записват в подсъзнанието и се запазват във времето. Когато юовек се пресели в духовния свят им достъп до тези спомени. Докато продължаваме да се прераждаме на Земята, ще бъде по стария начин - при всяко раждане спомените се изтриват. Когато и който премине в новата култура, след като приключи с кармата си, ще влезе в четириизмерния свят, когато съзнанието на физическия свят и в духовния свят ще бъде непрекъснато. Това се нарича епоха на безсмъртие, защото ще има само смяна или преход от физически свят към духовен свят и обратно. Епохата на карма ще се смени с епоха на дихарма. Човек ще може да запази, ако иска името си в няколко прехода. Тогава хората няма да се раждат, а ще се превъплатяват, процес който ще продължава няколко часа. Но в първия преход няма всички хора да преминат едновременно, една малка част от човечеството ще премине, а останалите ще имат възможност в бъдеще след 2 хиляди години, после след 15 хиляди години и т.н. Време има достатъчно.
цитирай
59. penchoan - Струва ми се, че от сега нататък ч...
16.03.2011 10:45
elyre написа:
Струва ми се, че от сега нататък човечеството навлиза във все по- низходяща спирала на поредица от катаклизми ,които няма бързо да приключат. И това ,може би, е отсяването на душите. Навярно, ще бъде много ограничен броят на душите, които ще преминат.Кой знае... Имали сме свободна воля и в предишни прераждания, но не сме правили правилния избор и сме мислили единствено за себе си. Никой друг не ни е виновен!
Етерът около земята трепти с мислите на цялото човечество, така че всички сме свързани - именно чрез мисълта.

Да, вярно е. Но все още голямата част от хората не осъзнават това. След появата на чудовището Нибиру, целият свят ще разбере какво го очаква и ще започне времето на смут - смутните времена. По-малко от 1/10 от хората ще имат възможност да оцелеят и да преминат в новата култура. Не е толкова важно, че сме правили грешки в миналото, важно е днес да не ги допускаме.
Катаклизмите ще продължат 3 години и половина. Част от хората ще преминат в етерно тяло, част ще оцелеят със старите си тела. След няколко години и след около 50 години ще има още катаклизми, когато ще дойде края на живота на homo sapiens или края на света в този вид. Цялата земя ще бъде изгорена и всички хора по земята ще живеят с етерно тяло. Ще има нова земя и ново небе. Грешниците ще бъдат изпратени в долната земя или бездната, за която се пише в Библията.
цитирай
60. elyre - Тези, които са в етерно тяло, ще в...
17.03.2011 21:22
Тези,които са в етерно тяло, ще виждат ли другите - които са във физическо тяло и обратното - физическите очи ще могат ли да виждат етерните тела? Може би - не? Ако знаете.
Може би, трябва да разбираме, че в тези преходни 50 години просто ще се даде още един шанс на оставащите във физически тела след първите катаклизми, да преосмислят живота и постъпките си?
Този световен земен трус, за който говори Учителят, може би, би могъл да се случи и без Нибиру? Май и уранът ще ни е достатъчен?!...Вие какво мислите за Фукушима? Твърде близко е по звучене с Хирошима.
цитирай
61. penchoan - Тези, които са в етерно тяло, ще в...
18.03.2011 10:30
elyre написа:
Тези,които са в етерно тяло, ще виждат ли другите - които са във физическо тяло и обратното - физическите очи ще могат ли да виждат етерните тела? Може би - не? Ако знаете.
Може би, трябва да разбираме, че в тези преходни 50 години просто ще се даде още един шанс на оставащите във физически тела след първите катаклизми, да преосмислят живота и постъпките си?
Този световен земен трус, за който говори Учителят, може би, би могъл да се случи и без Нибиру? Май и уранът ще ни е достатъчен?!...Вие какво мислите за Фукушима? Твърде близко е по звучене с Хирошима.

Тези, които са в етерно тяло, ще виждат другите в плътно тяло, но обратно не. Хората в плътно тяло ще бъдат спящи, както са днес повечето хора. И сега има хора, учители, които живеят с етерно тяло. Мъртвите също могат да идват в етерно тяло. Само ясновидци като Ванга могат да ги виждат.
Трусът не може да се случи без Нибиру.
В сравнение с бъдещата ядрена война, Фукушима е просто инцидент. Може да се превърне във втори Чернобил, но няма да има световни последици. Освен за японците, което може да ги предразположи да се обединят с Китай и Индия за световна ядрена война срещу бялата раса.
Тези, които не успеят да преминат прехода през следващите 50 години, част от тях ще имат възможност след 2000 г., друга част след 15 000 години и така до края на VI раса от 365 000 години.
цитирай
62. elyre - Винаги ще има поправителен изпит, ...
18.03.2011 21:05
Винаги ще има поправителен изпит, защото смърт няма.
Но ,малко не ми е ясно - Нибиру ли ще нанесе по- големи поражения или ядрената война срещу бялата раса, и кое след кое следва?
Споменавате, че Нибиру е 5000 пъти по-голям от Земята. Спрямо обем или маса е това съотношение?
цитирай
63. penchoan - Винаги ще има поправителен изпит, ...
20.03.2011 08:58
elyre написа:
Винаги ще има поправителен изпит, защото смърт няма.
Но ,малко не ми е ясно - Нибиру ли ще нанесе по- големи поражения или ядрената война срещу бялата раса, и кое след кое следва?
Споменавате, че Нибиру е 5000 пъти по-голям от Земята. Спрямо обем или маса е това съотношение?


По-големите поражения ще дойдат от преминаване на Нибиру. Само в продължение на три дни ще загине 2/3 от земното население - между 4 и 5 милиарда души. При Третата световна война ще загинат 550 милиона души.
Учителят Петър Дънов казва за Нибиру, че е по-голям от Земята 5000 пъти и 16 пъти по-голям от Юпитер, но не уточнява дали е по обем или маса. Сметките показват, че става дума за обем. Обаче по мои изчисления получавам за маса на Нибиру от 3500 до 8000 пъти по-голяма маса от земната. При това Нибиру е доста по-плътен от Земята. Следователно масата му също е от този порядък, а е възможно и да е по-голяма. Затова Нострадамус го нарича "чудовище".
цитирай
64. анонимен - ЗАПОЧНА СЕ ...
20.03.2011 12:18
започна се - американците най - накрая успяха да подпалят и ЕВРОПА - ппедполагам,че след снощния удар по ЛИБИЯ се започна този ЦИКЪЛ ОТ КАТАКЛИЗМИ,които ще доведат до измирането на толкова много невинни хора - ВАНГА също е предрекла отдавна какво ще се случи, но тя е казала че човечеството ще просъществува още близо 2000 години,а Нибиру е толкова близо ...
цитирай
65. анонимен - да,но..
20.03.2011 13:48
penchoan написа:
elyre написа:
Винаги ще има поправителен изпит, защото смърт няма.
Но ,малко не ми е ясно - Нибиру ли ще нанесе по- големи поражения или ядрената война срещу бялата раса, и кое след кое следва?
Споменавате, че Нибиру е 5000 пъти по-голям от Земята. Спрямо обем или маса е това съотношение?


По-големите поражения ще дойдат от преминаване на Нибиру. Само в продължение на три дни ще загине 2/3 от земното население - между 4 и 5 милиарда души. При Третата световна война ще загинат 550 милиона души.
Учителят Петър Дънов казва за Нибиру, че е по-голям от Земята 5000 пъти и 16 пъти по-голям от Юпитер, но не уточнява дали е по обем или маса. Сметките показват, че става дума за обем. Обаче по мои изчисления получавам за маса на Нибиру от 3500 до 8000 пъти по-голяма маса от земната. При това Нибиру е доста по-плътен от Земята. Следователно масата му също е от този порядък, а е възможно и да е по-голяма. Затова Нострадамус го нарича "чудовище".

УЧИТЕЛЯ и ВАНГА казват ,че ние сме благословен народ и че ще оцелеем като такъв,което ме навява на мисълта,че нашият регион няма да бъде засегнат от апокалипсиса,както останалия свят - вашето мнение моля
благодаря предварително
цитирай
66. анонимен - Много благодаря за отговорите. ...
20.03.2011 21:19
Много благодаря за отговорите.
Според вас, можем ли да считаме настоящите политически събития като начало на трета световна война или все още е рано?
цитирай
67. анонимен - според еленко ангелов няма да има край и това са глупости
22.03.2011 12:25
няма да има край на света,а ние в момента живеем в апокалипсиса, който вероятно ще достигне пика си с 3-та световна война. За щастие ние няма да сме от засегнатите,но европа ще опустее от непрестанните атентати и химическото оръжие,което много скоро ще започне да се използва от арабите,които ще обявят джихад - защо този човек еленко ангелов не е съгласен с вас и има такова разминаване - а вече се видя,че на нас война не ни трябва, ние само се избиваме - по пътищата,с безработицата,с поведението на политиците,които търпим ,като говеда и най- вече с мълчанието,защото ако бяхме истински и задружен народ никога нямаше да позволим да ни ебават с извинение толкова години , но ние сме си говеда и само знаем да лаем по телефоните ама като се стигне до протест, ааааа нека някой друг да отива - малко се отплеснах,но мисълта ми беше , че при тоя темп на пазвитие след около 20 - 30 години тука ще има 5 милиона цигани,3 милиона турци и 1-2 милиона българи и тогава ще е късно да се вдигаме - така ,че за нас като народ геноцида дойде още преди 20 години и както е казала баба ВАНГА - в българия без война,война ще има - може ли да ми обясните,защо еленко ви опровергава на 100% за НИБИРУ и края на света,който познаваме и казва,че катаклизма е започнал още 1992,като според маите се нарича време на безвремие
цитирай
68. penchoan - започна се - американците най - н...
23.03.2011 16:15
анонимен написа:
започна се - американците най - накрая успяха да подпалят и ЕВРОПА - ппедполагам,че след снощния удар по ЛИБИЯ се започна този ЦИКЪЛ ОТ КАТАКЛИЗМИ,които ще доведат до измирането на толкова много невинни хора - ВАНГА също е предрекла отдавна какво ще се случи, но тя е казала че човечеството ще просъществува още близо 2000 години,а Нибиру е толкова близо ...


Още е рано. Възможно е това да е подготовка, но още има поне няколко месеца, а може и година.
цитирай
69. penchoan - УЧИТЕЛЯ и ВАНГА казват, че ние сме ...
23.03.2011 16:21

УЧИТЕЛЯ и ВАНГА казват ,че ние сме благословен народ и че ще оцелеем като такъв,което ме навява на мисълта,че нашият регион няма да бъде засегнат от апокалипсиса,както останалия свят - вашето мнение моля
благодаря предварително

България също ще бъде засегната от потоп и бомбардировки, но ще оцелее. Най-големите български градове ще бъдат унищожени. Тук няма да се водят военни действия и земетресенията ще бъдат по-слаби.
цитирай
70. penchoan - Много благодаря за отговорите. ...
23.03.2011 16:26
анонимен написа:
Много благодаря за отговорите.
Според вас, можем ли да считаме настоящите политически събития като начало на трета световна война или все още е рано?


До световната война има още време. Първо ще започнат граждански войни в САЩ и цяла Европа, ще има войни на НАТО с арабите, ще се включи и Русия. Ще има революции в Русия, в Германия. Ще минат най-тежките катаклизми и тогава ще дойде световната война.
цитирай
71. penchoan - няма да има край на света, а ние в м...
23.03.2011 16:32
анонимен написа:
няма да има край на света,а ние в момента живеем в апокалипсиса, който вероятно ще достигне пика си с 3-та световна война. За щастие ние няма да сме от засегнатите,но европа ще опустее от непрестанните атентати и химическото оръжие,което много скоро ще започне да се използва от арабите,които ще обявят джихад - защо този човек еленко ангелов не е съгласен с вас и има такова разминаване - а вече се видя,че на нас война не ни трябва, ние само се избиваме - по пътищата,с безработицата,с поведението на политиците,които търпим ,като говеда и най- вече с мълчанието,защото ако бяхме истински и задружен народ никога нямаше да позволим да ни ебават с извинение толкова години , но ние сме си говеда и само знаем да лаем по телефоните ама като се стигне до протест, ааааа нека някой друг да отива - малко се отплеснах,но мисълта ми беше , че при тоя темп на пазвитие след около 20 - 30 години тука ще има 5 милиона цигани,3 милиона турци и 1-2 милиона българи и тогава ще е късно да се вдигаме - така ,че за нас като народ геноцида дойде още преди 20 години и както е казала баба ВАНГА - в българия без война,война ще има - може ли да ми обясните,защо еленко ви опровергава на 100% за НИБИРУ и края на света,който познаваме и казва,че катаклизма е започнал още 1992,като според маите се нарича време на безвремие


Няма да има край на света. Ще има край на цивилизацията. Еленко Ангелов не го познавам и не съм го чувал. Аз си правя изводи от предсказанията на Нострадамус и от други източници. Апокалипсисът още не е започнал, в смисъл на смутното време. Ще започне с поява на Нибиру. Няма да има незасегнати при предстоящите събития, но България ще оцелее.
цитирай
72. penchoan - Izvinqvam se, povredi mi se kiri...
25.03.2011 19:50
Izvinqvam se, povredi mi se kirilicata. Elenko Angelov ne e kompetenten po tozi vapros. Vsichko, koeto vizdame, ste bade unistozeno. Moze da se kaze, che polovin Bulgaria ste bade potopena, Sofia ste bade srinata ot bombi.
Balgarskiqt narod ste ocelee, dokato nqkoi drugi narodi - ne.
цитирай
73. penchoan - Наистина е малко трудно да се раз...
26.03.2011 22:47
анонимен написа:
Наистина е малко трудно да се разбере дали първо ще е потоп и след това - война или пък обратното.
Еленко Ангелов е оня, който се появява при Гала и говори за рептилоиди и др. подобни. Някои от нещата, които казва са верни, но и той не знае от къде ги е преписал и кои точно от тях са верни и кои - не.
Тъй като няма специален пост - вие какво мислите за предсказаниятана пророк Малахия?


Първо ще има силен трус. После започват граждански войни и война в Близкия изток. Ще дойде Второто Пришествие и след него потоп.
Предполагам, че имате в превид папската институция. Този папа е предпоследен, слуга на Антихриста. Ще бъде убит и ще дойде последният папа - Петър Римлянина, който ще бъде с дефект (куц) и може би ще е черен.
цитирай
74. penchoan - Izvinqvam se, povredi mi se kiri...
26.03.2011 22:55
анонимен написа:
penchoan написа:
Izvinqvam se, povredi mi se kirilicata. Elenko Angelov ne e kompetenten po tozi vapros. Vsichko, koeto vizdame, ste bade unistozeno. Moze da se kaze, che polovin Bulgaria ste bade potopena, Sofia ste bade srinata ot bombi.
Balgarskiqt narod ste ocelee, dokato nqkoi drugi narodi - ne.

освен ако някой язовир не ни залее - морето дотук няма как да дойде - има теория според,която първите жители на европа са били именно заселниците на територията на днешен плодивски окръг - покрай река марица


Тракийската равнина ще бъде залята, на север Дунав ще стане море, на изток ще потънат големите градове.
Морето ще дойде до Пловдив и Пазарджик и не мисля, че ще оцелеят. По времето на Христос Пловдив не е съществувал, може би само тепетата са били острови.
Европа три пъти е била потопявана с вода през последните 15 хиляди години.
цитирай
75. penchoan - Пловдив, може би някои знаят, е сред ...
28.03.2011 12:36
анонимен написа:
Пловдив, може би някои знаят, е сред петте най- древни града в света. Основан е 4000години преди Христа, наравно с Фаюм в Египет и Сидон в Ливан. Тоест явява се най- старият град в Европа, далеч преди Рим, примерно.Първи по древност е Йерихон - 9000 години преди Христа.
Тази класация не е правена от някой пловдивчанин,огласена е от вестник "Дейли телеграф",може да се направи справка.


Аз смятам, че Пловдив е още по-стар, може би на 5000 години. Обаче преди 3600 години е бил потопен. Излиза отново над водите след времето на Христос.
цитирай
76. анонимен - Здравейте !
17.06.2011 05:01
С голям интерес аз прочел всичко написано тук ! Аз сам от Република Индонесия. Имам молба за отговор , ако имате време. Какво ваше мнение по вапрос за Индонесия? Тя е островна даржава с много вулкани. Какво предстои да се случи на нея? Много благодаря за внимание!
цитирай
77. penchoan - С голям интерес аз прочел всичко ...
17.06.2011 18:15
анонимен написа:
С голям интерес аз прочел всичко написано тук ! Аз сам от Република Индонесия. Имам молба за отговор , ако имате време. Какво ваше мнение по вапрос за Индонесия? Тя е островна даржава с много вулкани. Какво предстои да се случи на нея? Много благодаря за внимание!

Здравейте!
Градовете край океана ще бъдат залети от повишаване на морското равнище и от цунами до около 100-150 метра над морското равнище. Антихристът ще завладее почти цялата земя, ще унищожи всички религии - юдаизъм, християнство и мюсюлманство. Ще създаде нова религия, която ще празнува в четвъртък, на Юпитер. В края на Апокалипсиса, който очаквам да бъде през 2016 година цялата Земя ще бъде поразена с огън. Всичко, което се вижда на сушата ще изгори, къщи, дървета, хората също. Но една част, които са духовно издигнати, ще останат да живеят на Земята с етерно тяло, след като физическото им тяло се стопи и изпари. Голямата огнена вълна ще продължи 46 дни, земята ще се разтопи, океаните ще заврат. После ще дойде хилядолетен мир на Земята.
цитирай
78. penchoan - Има план на Черната ложа и план на ...
18.06.2011 08:57
Има план на Черната ложа и план на Бялото Братство. Двата плана са свързани в един Божествен план за Апокалипсиса. Най-добре това е дадено в предсказанията на Нострадамус и в Библията. Всичко зависи кога ще се приведе в изпълнение. Първоначално се предвиждаше събитията да започнат през 1999 г. После от духовния свят започнаха отлагания. Затова датите, посочени от Нострадамус и някои периоди от Библията вече не са актуални. Началото ще бъде един всемирен трус, който ще разтърси цялата Земя, но никой не знае точно кога ще стане това. Ако се съди по събитията в арабския свят, Сирия, Израел, изборите в САЩ, преминаването на Нибиру през Слънчевата система ще започне през 2012 г. След този трус всичко ще се знае. После ще има 6 огнени вълни върху Земята, като първите пет ще са локални, а последната ще е най-силна - световна, преди това ще има изместване на полюсите, световна война, поява на Антихриста, глад, смъртоносни епидемии и т.н.
Предполагам големите събития да започнат след Нова година, но е възможно и през лятото на 2012 г., както и по-голямо отлагане. Но вече се говори за преговори за мир в Близкия Изток, които ще поставят началото на всичко.
цитирай
79. penchoan - пропадания и отваряне на различни ...
19.06.2011 08:27
анонимен написа:
пропадания и отваряне на различни по големина дупки на земната повърхност?


Нямам сигурно обяснение по въпроса. Предполагам, обаче, че е свързано с предстоящото изместване на земните полюси с около 45 градуса. Днес на много места на Земята има отвори или коридори, които свързват горната с долната земя, както и два големи отвора на полюсите. Смятам, че това са сондажи или маркери за бъдещи нови земни коридори, като разположението им е по някаква закономерност. Извършва се от напредналата част на човечеството, които живеят в етерно тяло.
цитирай
80. анонимен - Въпрос
10.01.2012 23:10
Според вас, всички ли ,които са загубили тялото си, могат да живеят в етерно тяло след смъртта ?
цитирай
81. penchoan - Според вас, всички ли, които са з...
11.01.2012 03:46
анонимен написа:
Според вас, всички ли ,които са загубили тялото си, могат да живеят в етерно тяло след смъртта ?


Не всички. В Откровение пише, че ще оживеят онези, които са записани в Книгата на живота. Това са 144 хиляди души, които не са преживели грахопадението, а са дошли доброволно да помагат на падналите. Освен тях ще има други, които са изплатили кармата си. Тези, които имат шанс да преминат в живот в етерния свят, ще бъдат изправени пред избор: Дали ще се откажат от Христос и признаят Антихриста, за да запазят живота си или ще отхвърлят Антихриста и ще признаят Христос, но ще загубят живота си. После ще имат възможност да възкръснат в етерния свят.
цитирай
82. анонимен - Разбирам ви. Но тогава откъде идват ...
12.01.2012 19:52
Разбирам ви. Но тогава откъде идват невидимите души или духове на починали, с които разговаряше Ванга? Ако не вички хора оцеляват дори и само в нематериална форма, би трябвало някои от тях да са изгубени? И да не може да се осъществи никаква връзка. А тя виждаше и разговаряше дори и с духове на животни.
Разбирам, че горните разсъждения се отнасят само за Апокалипсиса?
цитирай
83. penchoan - Мъртвите се намират в духовния с...
12.01.2012 20:31
Мъртвите се намират в духовния свят. На ментално ниво може да се осъществи с тях връзка от ясновидци. В новата раса хората ще се въплащават в етерно полуматериално тяло.
Да, изборът на хората се отнася за последното им прераждане по време на Апокалипсиса.
цитирай
84. анонимен - Ясно. Дано тези, новите, да не се ...
13.01.2012 20:45
Ясно. Дано тези, новите, да не се хранят толкова, колкото днешните, че както върви - ще си изядем планетата.
Обаче тези, които не са в последно прераждане, а са в духовния свят - те ще имат ли право на избор при Апокалипсиса, въпреки че в момента не са въплътени? И не сме ли, всъщност, вече направили избора си от всичките си предишни прераждания? Защото ако чакаме последния момент - едва ли ще успеем.
Още нещо - при Апокалипсиса дали ще бъде унищожена или поне променена онази част от духовния свят, която не отговаря на изискванията?
Това са май такива въпроси, на които едва ли някой знае отговора.
Ако изобщо нещо се случи.
А може и нищо да не се случи външно - а само вътрешно???
цитирай
85. penchoan - Ясно. Дано тези, новите, да не се ...
13.01.2012 20:57
анонимен написа:
Ясно. Дано тези, новите, да не се хранят толкова, колкото днешните, че както върви - ще си изядем планетата.
Обаче тези, които не са в последно прераждане, а са в духовния свят - те ще имат ли право на избор при Апокалипсиса, въпреки че в момента не са въплътени? И не сме ли, всъщност, вече направили избора си от всичките си предишни прераждания? Защото ако чакаме последния момент - едва ли ще успеем.
Още нещо - при Апокалипсиса дали ще бъде унищожена или поне променена онази част от духовния свят, която не отговаря на изискванията?
Това са май такива въпроси, на които едва ли някой знае отговора.
Ако изобщо нещо се случи.
А може и нищо да не се случи външно - а само вътрешно???


Сега ще преминат в етерния свят малка част от човечеството. Останалите, които са духовния свят ще се прераждат още хиляди години, както досега и ще преминат същите изпитания, които минават днес пионерите. След 2000 и след 15000 години ще има подобни условия на Земята. Време има много, за да узреят. Духовният свят е съвършен и няма нужда от промяна.
цитирай
86. анонимен - Извинявам се, обаче второто изр...
13.01.2012 23:15
Извинявам се, обаче второто изречение от отговора Ви напълно противоречи на последното. Но, може би, аз нещо не разбирам...
цитирай
87. penchoan - Извинявам се, обаче второто изр...
14.01.2012 18:51
анонимен написа:
Извинявам се, обаче второто изречение от отговора Ви напълно противоречи на последното. Но, може би, аз нещо не разбирам...


Не виждам къде е противоречието. Задачите на живота се разрешават на Земята във физическия свят. В духовният свят човек губи самосъзнанието си и работи със свръхсъзнанието си. В духовният свят хората нямат тяло, нямат нужда от храна, няма болести и престъпност. За да може човек да си изгради етерно тяло, което да замести функциите на физическо тяло, трябва да има знания, да изплати кармата си, да служи на мнозинството. Тези задачи се планират и подготвят в духовния свят, а се осъществяват във физическия свят.
цитирай
88. анонимен - Казвате, че тези които са в духовния ...
14.01.2012 22:53
Казвате, че тези които са в духовния свят, ще се прераждат още хиляди години и в същото време:"Духовният свят е съвършен и няма нужда от промяна". Ако беше съвършен - защо ще трябва да се прераждат духовете оттам, нали само чрез въплъщението на земята духовете могат да научават уроци и да се развиват, следователно - имат нужда от промяна и развитие. Което напълно противоречи на думите в кавичките.
цитирай
89. penchoan - Казвате, че тези които са в духовния ...
15.01.2012 20:56
анонимен написа:
Казвате, че тези които са в духовния свят, ще се прераждат още хиляди години и в същото време:"Духовният свят е съвършен и няма нужда от промяна". Ако беше съвършен - защо ще трябва да се прераждат духовете оттам, нали само чрез въплъщението на земята духовете могат да научават уроци и да се развиват, следователно - имат нужда от промяна и развитие. Което напълно противоречи на думите в кавичките.


Всички духове периодично преминават от духовния свят във физическия и обратно по време на съществуване на Вселената. Това са раждане и смърт в днешно време. Когато смъртта изчезне, пак ще има преход от духовния във физическия живот, но без забравяне, с непрекъснато съзнание. В духовния свят не съществуват низшето съзнание и самосъзнание, а само свръхсъзнание. Фактът, че душите се прераждат - това е живота, не е причина да обявяваме духовния свят за несъвършен. За да се развиват душите, трябва да се изявяват на физическо поле. След човешкия ни период ще дойде ангелски период.
цитирай
90. анонимен - Хубаво, съгласна съм. Искате да ...
15.01.2012 22:53
Хубаво, съгласна съм.
Искате да кажете, че след смъртта от нас остава само съвършената, духовна част.
Добре, но ако духовната част е съвършена - защо да идваме тук? Какъв е смисълът?
цитирай
91. penchoan - Хубаво, съгласна съм. Искате да ...
16.01.2012 10:12
анонимен написа:
Хубаво, съгласна съм.
Искате да кажете, че след смъртта от нас остава само съвършената, духовна част.
Добре, но ако духовната част е съвършена - защо да идваме тук? Какъв е смисълът?


За да може да се извърши преход към по-висш свят, низшето съзнание трябва да бъде в хармония с висшето, защото Вселената е построена на принципа на свободната воля. Това означава човек да върши Божията воля. Въпросът опира до смисъла на живота. Трудно може да се отговори на този въпрос. Защо съществува Вселената и защо живеем? Животът е движение, развитие от по-простото към по-сложното, животът е непрекъснато творчество. Но защо съществува живота, няма кой да отговори.
цитирай
92. анонимен - Аз също се опитвам да разсъждавам, в ...
16.01.2012 20:45
Аз също се опитвам да разсъждавам, в съответствие с идеите на Учителя.
Нищо не твърдя със сигурност. Но животът съществува само и единствено защото има смисъл. В противен случай и Бог би бил безсмислен. И смисълът на живеенето ни е да обогатяваме нашата висша духовна част, която остава след физическата ни смърт, с все повече знания и опитности. И така - един път умираме като ученици, след това - като учители, след това - като професори и т. н. Тези думи са на Ванга, не са моя интерпретация, въпреки че съм съгласна с тях. Това с умирането и прераждането продължава сигурно хилядолетия, и тогава, когато се "родим в Бога" - тогава вече не умираме, а само се възнасяме и отново се проявяваме физически, без загуба на знания и информация. Това става само и единствено, когато започнем да живеем според Божиите закони, а не само да си ги приказваме. Ако нямаше Бог - нямаше да има нито живот, нито Вселена.
Общо взето, интерпретациите ни са близки, макар и не еднакви.
Може би, когато всеки има ясното съзнание за какво е слязъл на земята - тогава развитието на чавечеството би било по- бързо и в правилната посока.
Вие знаете ли основната задача на вашия живот?
Не сте длъжен да ми отговаряте, не и в подробности, разбира се.
цитирай
93. penchoan - Душата е безсмъртна, в смисъл, че не ...
17.01.2012 01:32
Душата е безсмъртна, в смисъл, че не може да умре. Но тя представлява нещо като съд, чието съдържание се изменя. Душата се отнема в края на еволюцията и като частица от Божия Дух монадата започва своето скитане по света. отначало като минерал, после като растение. Когато заеме животинска форма, душата се връща, но изпразнена от съдържание. Започва своето развитие и събиране на опит като животно, после като човек. Следват хиляди милиарди години в ангелските йрархии, после отново ще станем минерали, растения и т.н. Какъв е смисълът на живота, ние не сме в състояние да разберем сега, надявам се да ни стане ясно когато се съединим с Бога. Ницше казва: Целта е нищо, движението е всичко, Кубрат Томов казва: Непрекъснато себепознаване и творчество, водещо до екстаз. Но смисълът на живота сигурно не се изчерпва с това. Учителят казва, че зад Истината няма нищо. Прераждането не е човешка функция, то е животинско състояние от потопа насам.
Ние сме едно моментно изключение и участвуваме във велик експеримент, затова учителите и невидимия свят още не знаят най-добрия, най-ефикасния път за излизане от днешното състояние. Ако резултатите се окажат добри, експериментът може да стане закон в бъдещите вселени.
Аз знам основната си задача, но не мога да я коментирам тук и в това време. Надявам се догодина да се осъществи, тогава ще се разбере.
цитирай
94. анонимен - Желая ви успех. Може би всеки трябва ...
17.01.2012 22:04
Желая ви успех.
Може би всеки трябва да премине през портала към съзнателен живот.
Ако ние сме моментно изключение, означава ли това, че другаде във вселената няма материализирано проявление на душите, така както на земята, макар и в друг физически вид?
цитирай
95. penchoan - Благодаря! Може би сме единст...
17.01.2012 22:27
Благодаря!
Може би сме единствени във Вселената. Учителят беше казал, че невидимият свят търси начин за преход към по-висш свят и дава 100 хиляди английски лири награда на този, който измисли по-добър начин за изход от нашето положение. Следователно няма натрупан подобен опит в това отношение. Затова по време на Апокалипсиса ще има много наблюдатели от цялата Вселена.
цитирай
96. анонимен - Здравей,
15.04.2012 21:04
Извинявай, последно - от какво ще умрем, е, не всички, де - от преминаването на Нибиру или от навлизането на Слънчевата система в така наречената "черна пукнатина", която ни поставя в една плоскост с Алфиола и от нейните излъчвания или от земетръс, или от цунами, или от промяна наклона на земната ос?
Аз лично нямам предпочитания.
цитирай
97. penchoan - На когото както му е писано. Една ...
16.04.2012 09:44
На когото както му е писано. Една английска поговорка казва: На когото е съдено да бъде обесен, никога няма да се удави. 2/3 от човечеството ще загине месеци след като премине Нибиру от облак отровен прах. Други ще загинат от потоп, трети от чума, четвърти от глад и т.н. От Трета световна война и радиация ще загинат около 550 милиона души. Накрая след около 4 години останалите ще изгорят от огнена вълна, също предизвикана от Нибиру.
цитирай
98. анонимен - Апокалипсис зад ъгъла
16.04.2012 19:44
Така като слушам, май ще е по- добре да съм от първите?!
Всичко до крак ли ще се изтреби в рамките на тези 4 години или ще има 144 хиляди оцелели от Апокалипсиса?
цитирай
99. penchoan - Ще има оцелели в подземни градове, ...
16.04.2012 20:25
Ще има оцелели в подземни градове, но те ще са най-богатите, които могат да си позволят. Те, обаче ще бъдат най-нещастните, защото всичко на повърхността ще бъде унищожено, включително озоновия слой. Те ще могат да излизат след огнената вълна само нощем и да започнат всичко отначало. След няколко десетилетия и те ще бъдат унищожени. А тези 144 хиляди са дошли доброволно от етерния свят, за да помагат на човечеството. Те не са минали през грехопадението и са записани в Книгата на живота. Те също ще преминат за кратко през смъртта, но после ще възкръснат като Христос в етерно тяло. Някои от тях ще загинат от насилствена смърт, други ще доживеят до огнената вълна. Телата им ще се стопят и изпарят. Ще останат с етерно тяло, като трябва да издържат 45 дни в огъня. После влизат в новия свят.
цитирай
100. анонимен - Нямам идея
18.04.2012 20:39
Какъв е смисълът Бог да израща 144 хиляди доброволци, помагащи на човечеството и 7000 адепти, когато това именно човечество е осъдено на пълно унищожение в близките времена?!?
цитирай
101. penchoan - Смъртта е временно явление, нещо ...
18.04.2012 20:45
Смъртта е временно явление, нещо като сън. Целта на всички промени е достигане на безсмъртие. Когато съзнанието ще се запазва непрекъснато във физическия и в духовния свят. Сега съзнанието се запазва след смъртта, но се изтрива след прераждане. След 2000 години ще започне епохата на безсмъртие.
цитирай
102. анонимен - Така е, смъртта е временно явление, ...
18.04.2012 23:05
Така е, смъртта е временно явление, но не виждам защо за това разкриване на истината да е необходим световен катаклизъм? Всеки човек има свое собствено страдание, свой собствен Апокалипсис, който в края на краищата го довежда до знанието за Бог и за Истината. И сега има хора, които помнят предишни прераждания.
цитирай
103. penchoan - Да, но процесът е много бавен. Това, ...
19.04.2012 09:13
Да, но процесът е много бавен. Това, което човек трябва да изпита в продължение на хиляди години, сега ще се изпълни за три години и половина. Без помощ отгоре човечеството не може да излезе от гъстата материя и е обречен на гибел. Освен това цивилизацията е напълно изчерпана. Ако няма Апокалипсис, хората ще се самоунищожат напълно за 30-40 години.
цитирай
104. анонимен - Закъде сме се разбързали толкова ? ...
19.04.2012 20:56
Закъде сме се разбързали толкова ? То време и без това не съществува! Щом ще се самоунищожим за 30 - 40 години , това е доста скоро - за какво му е на Бог да ни изпраща външен Апокалипсис? Тези страдания, които сами си причиняваме са най- страшните, тях не може да ни причини Бог.
цитирай
105. penchoan - Целта на Апокалипсиса е да се изв...
20.04.2012 00:56
Целта на Апокалипсиса е да се извърши частичен преход на човечеството към по-рядка материя, според циклите на Вселената, а не унищожение. Страданията са необходими за прехода. Те са основен метод на еволюцията. Страданията са езика на Бога. Сега страда част от земното население, при Апокалипсиса ще страдат всички еднакво и праведни и грешни, но праведните ще знаят защо страдат.
цитирай
106. анонимен - А нямаше ли праведните да се вдигнат ...
20.04.2012 21:28
А нямаше ли праведните да се вдигнат във въздуха и да не търпят страдания както останалите? Защото страданията имат смисъл само когато човек разбере в края на краищата, че не е бил прав във всичко, че е постъпвал егоистично и именно затова страда. Когато човек живее в Бога, той няма да страда по никакъв начин, защото Бог не е средновековна инквизиция. Когато човек живее праведно - нито страда, нито боледува, нито е беден, но разбира се, не е и излишно богат. Просто е един напълно разумен човек, с по- високо ниво на осъзнаване на цялото битие в материалното му и нематериално проявление.
цитирай
107. penchoan - Страданието е език на Бога, път на еволюцията
20.04.2012 23:14
Йоан 12;25 Който обича живота си, ще го изгуби; и който мрази живота си на този свят, ще го запази за вечен живот.
„Какво ще стане с нас?“ – Каквото стана с Христос, това ще стане и с вас. Каквото стана с апостолите, това ще стане и с вас. Каквото стана със светиите, това ще стане и с вас. Христос мина през големи страдания и после възкръсна. Апостол Павел беше голям оптимист. Той мислеше, че лесно ще влезе в Царството Божие, но като го биха няколко пъти, каза: „Братя, с големи страдания ще влезем в Царството Божие“. Ако във времето на Павел беше мъчно влизането в Царството Божие, в нашето време е още по-мъчно. Сегашният век носи по-големи мъчнотии и страдания на човечеството.
Правата посока, Лекция от Учителя, държана на 6 май 1931 г., София, Изгрев.
Аз класифицирам хората на праведни и грешни. Мнозина казват, че само грешните ще горят. Не, и праведните, и грешните ще горят. На общо основание ще горят. Някои ни проповядват, че пъкълът бил създаден само за грешните хора, а не и за праведните. Не, не, и едните, и другите ще горят. Праведните ще горят, ще се стопят и ще се пречистят, а грешните ще горят, ще изгорят и ще станат на сгурия. И праведният, и грешният еднакво ще страдат, само че праведникът ще знае защо страда, а грешникът няма да знае защо страда.
(ДВАТА ПРИРОДНИ МЕТОДА, Неделни беседи, 1923-24)
Изпитанията, през които мина Христос ще се приложат и върху вас. Три дни бяха големите страдания на Христос и на третия ден възкръсна. Стр.349 XI-та година (1931-1932) “Начало на мъдростта”
Сега желая на всички да възкръснете, както Христос възкръсна. Обаче, докато дойдете до възкресението, желая на всички да бъдете гонени, хулени, поругани, както Христос беше гонен и поруган.
Стр. 286 Рилски беседи (1932 г.) “Ценното из книгата на великия живот”
Не, когато Христос дойде втори път на земята, Той няма да постави хората едни отляво, а други – отдясно, но ще ги сложи в една чутура, където ще започне такова грухане, каквото светът никога не е мислил.
цитирай
108. анонимен - Да, чела съм всичко това. Също така ...
21.04.2012 00:03
Да, чела съм всичко това.
Също така съм чела и за издигането на праведните в небесата.
Кое е вярното? Едва ли ще узная.
Казва се, че праведния ще знае защо страда. Да, и на мен ми е интересно - какво точно ще знае? Може би, че изгаряйки, няма да умре окончателно? Или нещо съвсем друго?
Твърде много могат да бъдат разните интерпретации.
И различните източници си противоречат.
Мисля, че страданията са наистина необходими тогава, когато трябва да има израстване. Но когато то се осъществи - кому са нужни страдания, едва ли Бог ще бъде толкова щастлив като наш баща и всеобщ Източник , ако ние страдаме без смисъл?!

цитирай
109. penchoan - Праведният знае, че след като ст...
21.04.2012 10:43
Праведният знае, че след като страда, ще дойде време и на радост, ще се въплати в новия свят на красота и справедливост. Докато грешникът не може да си изплати кармата в този живот и трябва още много пъти да се преражда и да страда. А по-големите грешници ще бъдат изпратени в долната земя, в огъня, където ще бъде място на много по-големи страдания
Откровение 22; 12,12 Който върши неправда, нека върши и за напред неправда; и който е нечист, нека бъде и за напред нечист; и праведният нека върши и за напред правда, и светият нека бъде и за напред свет.
Ето, ида скоро; и у Мене е наградата, <която давам>, да отплатя на всекиго, според каквито са делата му.
1 Петрово 2;20 Защото, каква похвала, ако понасяте търпеливо, когато ви бият за престъпленията ви? Но когато вършите добро и страдате, ако понасяте търпеливо, това е угодно пред Бога.
цитирай
110. анонимен - Не е чудно, ако и грешният си мисли ...
21.04.2012 16:45
Не е чудно, ако и грешният си мисли същото както и праведния. Сам човек не може да определи дали е грешен или праведен, естествено, всеки се мисли за прав и праведен.
В този свят всеки страда - и праведния, и грешния.
По някое време от индивидуалното развитие на душата - тя все повече може да се самооцени благодарение на високоразвитата съвест дали постъпва правилно или не, но това е много дълъг и труден процес за повече от един живот, струва ми се.
цитирай
111. penchoan - Може, затова е дадена съвестта на ...
21.04.2012 22:07
Може, затова е дадена съвестта на човека - да прави разлика между добро и зло. За това са дадени 10-те Божи заповеди и изповедта. Който е вярващ човек, знае кое е грях и кое не. Друг е въпросът, че много от младежите нямат критерий за добро и зло и са зомбирани от филми на насилието.
цитирай
112. анонимен - От къде имате тези точни данни, при ...
03.10.2012 20:46
От къде имате тези точни данни, при положение, че НАСА и Руската космическа агенция обявяват това за научна фантастика? Поемате ли отговорност за написаното, и бихтели отговаряли пред хората и закона, за внасяне на смут и психоза в хората, ако това не се случи. В последно време нета е пълен със свякъкви прогнози и пророчества за края на света, които ужким всичките са научно обосновани но не се знае кое е вярно и кое не е. Мойто мненине, че ако няма опасност не трябва да се заливаме с всякъква подобна информация, която да ни стресира допълнително. Познавам хора които имат лабилна психика и напрово се побъркаха от страх в последно време. Смятам, че подобни невярни твърдения и създаване на масова психоза с цел придобиване на популярност, трябва да бъдат криминализирани и изправени пред съдът.
цитирай
113. penchoan - НАСА е космическа агенция на лъж...
03.10.2012 23:20
НАСА е космическа агенция на лъжата, създадена за да прикрива истинските постижения в космоса. Да покаже на света и да убеди хората и политиците колко е трудно и скъпо пътуването между планетите. В действителност не е така. Аз не всявам смут в хората, а давам информация на онези, които я търсят. Защото когато дойде смутното време и светът потъне в мрак, тези, които са информирани ще са с едни гърди напред пред останалите. Ако търсех популярност, щях да излизам по всички медии и да правя съобщения. Информацията съществува в най-четената книга на света - Библията, в квадрините на Нострадамус, в писанията на много учители, пророци и ясновидци. Какво смятате вие, не ме интересува. Може да си слагате черни или розови очила, по ваш вкус, както ви се харесва или ви отиват на облеклото.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: penchoan
Категория: Други
Прочетен: 554884
Постинги: 54
Коментари: 591
Гласове: 969
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031