Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2008 14:19 - Витоша през есента
Автор: artbrain Категория: Туризъм   
Прочетен: 12982 Коментари: 17 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бях се уплашила,че зимата ще дойде без да има есен.затова грабнах фотоапарата и тръгнах към Витоша, да напълня душичката си с шаренийката на есента.
понеже не бях ходила на Копитото от дете, реших че този път ще стигна до горе, а не всеки път да се ядосвам,на това че по пътя за копитото отбивките са големи,спират много коли,но няма и едно чисто прозорче,където да се вижда внушителната гледка на София.какво им пречи да отрежат точно 2 храста,за да се наслаждават хората на гледката! и още повече ме хвана яд,че нямах пари в себе се да дам на човека с резачката да го направи вместо мен това.така и така след последния проливен дъжд,гръмотевици са повалили сума ти дървета по пътя и въобще в гората.и цели камиони с дървета се изсичат и разчистват,какво са 2-3 храста на 2 отбивки.
 та такамм. тука ат 2 дена ходя до копитото,но все ве4ерно време и тъй като съм била малка,нямам никакъв спомен от къде сме зяпали София,реших че и там няма едно местенце където софиянци да се любуват на мърсотията си. много се вбесих,щото може да построят хотел,ама не може (сори че се повтарям) едно прозорче с гледка да направят. даже едната вечер трябваше да пиеме кафе за по 5лв в хотела само и само да видя чиста гледка,без храсти и дървета.дори не ни пуснаха да излеземе на терасата- било затворено вече !! снимах през мръсните прозорци.
и вчера през деня,мисълта за хубава гледка,не ме беше напуснала и тръгнахме пак натам.спрях пред кулата точно и видях всъщност за какво става дума. добрия стар княжевски лифт не работел вече.не го знаех това.минахме през остатъците от него и етооо, това което търсех :)) откри се гледката.по снимах си доволно.30 мин търсехме НДК,намерихме го най-накрая и решихме да обиколиме тук-таме из планината. тъкмо щяхме да се качиме в колата,когато чух смях някаде отвисоко.над пътя имаше някой.видях и покривче на беседка и ми просветна колко съм заухава.качихме се и пейчица + беседчица с гледка.олекна ми.тъкмо бях решила да сека храсти и дървета.имало значи. накефих се
 ето и малко снимчици
image

 image
image

image

image

image

image

image
малък щур кучо
image
добрия стар лифт
image

image

image

image

image

image  image
прибрах се с гората :)
image

image  image

image
пернишки залез
image

image

image image
софия през ноща
image


Тагове:   Витоша,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dialog - навреме и на място
09.10.2008 14:36
имах нужда от тази виртуална разходка. Благодаря
цитирай
2. candysays - Хубави снимки!
09.10.2008 14:36
Особено ми харесаха последните няколко.. :)
цитирай
3. artbrain - радвам се
09.10.2008 15:01
радвам се че и на вас са подействали както на мен. приятен сланчев,есенен ден на всички :)
цитирай
4. glarus - Видях го и аз
09.10.2008 15:03
красиво и живо!
Поздрави!
цитирай
5. анонимен - анонимна
09.10.2008 15:05
мдаа и аз преди няколко месеца бях там и аз като теб се въртях два часа докато намера маничката беседка отгоре )) имаш късмета, че си гледала от там през нощта защото през деня въпросната единствена беседка е меко казано претъпкана ..поздрави
цитирай
6. artbrain - анонимна
09.10.2008 15:14
това през ноща беше от прозореца на хотела по-на долу от кулата.но сега като знам къде е мястото ще отида със статива,за по-добро качество :)
въобще докато е яко времето и имам възможност смятам да съм там и да се зареждам за зимата ;)
цитирай
7. анонимен - много интересно !
09.10.2008 15:34
Но си познах две скандинавски снимки !
Първата и някаде още една ! Очите и снимките не ме лъжат !За Перник и София не претиндирам ,но за личните си снимки ,дето нямат нищо общо с тези места ДА ! Поздрави !
цитирай
8. artbrain - lidis
09.10.2008 15:56
мойте уважения,но при все че съм човек на изкуството и ми е любимо занимание да снимам,когато показвам снимки,то те са си мои.виж като пиша нещо и искам да подсиля написанота и слагам няква картинка,тогава може и да е нечие.но тези снимки са си МОИ.ако и ти имаш подобни, ок, но в случая снимките съм ги правила аз и то вчера и оняден
цитирай
9. анонимен - Карай да върви !
09.10.2008 17:51
Аз няма да обеднея ,нито да ми падне пенумето !
Няма да се караме за снимки !От мен да мине !Имам много ,но блога си водя с лични !Не искам да имам разправиис блогерите ! Крадете има още !и фауна има !Поздрави !
цитирай
10. анонимен - Леле, до там ли стигна, да крадеш ...
09.10.2008 19:41
Леле,до там ли стигна,да крадеш снимки:)))И да са крадени,то поне е с вкус...:))
цитирай
11. artbrain - lidis
10.10.2008 09:31
братле,ако не вярваш да се срешнеме за 5мин на центъра да ти ги покажа на фотоапарата си.ако и тогава не се съгласиш,мога да те заведа и до мястото,където съм ги направила.нали твърдиш че са скандинавси! дървета бог дал бол и есен веднъж на вс година.може и да сме направили почти еднакви.но щом си мислиш че са твойте-публикувай си твойте,да видиме дали са същите.ако ги бях взела от някой,щях да го споделя.най-мразя лъжата и лицемерието.
а щом имаш същите снимки т.е. подобни,поздрави.това говори че имаме еднакъв вкус
цитирай
12. artbrain - анонимен
10.10.2008 09:36
:) е как, аз друга работа си нямам.вместо да снимам и да се кефа на преродата и есента,седа пред компа и гепа хорските снимки ;)))
цитирай
13. kapriz - Невероятни
17.10.2008 18:53
Аааа, страхотни снимки! Особенно първата, която сякаш прелива от зелено в червено...:)
И аз много си обичам есента - всички дървета сякаш греят.
цитирай
14. artbrain - kapriz
17.10.2008 20:02
благодаря,радвам се че и на теб са доставили удоволствие.
а пък есенните цветове в природата направо ме зареждат с енергия :)
цитирай
15. merita - Прекланям се пред природата и не...
23.10.2008 17:10
Прекланям се пред природата и нейните красоти.Есента е много красив сезонБлагодаря за споделеното.Поздрав
цитирай
16. artbrain - и аз ти благодаря merita
24.10.2008 14:02
до скоро не обичах есента,защото ми напоняше за идването на студа,който изобщо не обичам.но от няколко години почнах да се вглеждам в цветовете на природата през есента (понеже съм луд на шаренко се радва) и това ме накара да я заобичам и да и се радвам с пълна сила :)
хубав есенен ден ти желая
цитирай
17. анонимен - красиво
12.06.2010 00:52
Блестяща тъга.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: artbrain
Категория: Забавление
Прочетен: 124893
Постинги: 23
Коментари: 101
Гласове: 343
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031