Прочетен: 46846 Коментари: 77 Гласове:
Последна промяна: 06.05.2012 06:53
Странно явление наблюдавах при изгрева на Слънцето тази сутрин. Разликата между точката на изгряване при зимното слънцестоене и при лятното слънцестоене на хоризонта образува ъгъл, който е от порядъка на 50 градуса – равна наклона на земната ос от 23,5 градуса, умножен по две. Съществува още допълнителна малка разлика, дължаща се на различната продължителност на деня и нощта. От 22 декември изгревът на Слънцето плавно се премества от север на юг до 22 юни, след което започва обратно движение. Преди около десет дни забелязах, че Слънцето изгрява от около 5 градуса на юг от една падина на хоризонта. До 22 юни точката на изгрев трябва да продължава да се движи на юг. Тази сутрин, обаче Слънцето се беше върнало обратно и изгря на около 5 градуса на север от тази падина, място от което изгряваше в края на месец март. Около час по-късно след изгрева, Слънцето достигна мястото, над което трябваше да изгрее, ако спуснем перпендикуляр към линията на хоризонта.
Това явленние теоретически може да се обясни само по два начина:
1/ Промяна на наклона на земната ос
2/ Промяна на ъгъла на еклиптиката
Тъй като промяна на ъгъла на земната ос става много бавно – според Учителя Петър Дънов с около 1 градус за 100 години, иначе при толкава бърза промяна би настъпил потоп и катастрофа на Земята, следователно първият вариант отпада. Остава втори вариант, дължащ се на мощната гравитация на Нибиру. Ако приемем, че Нибиру се намира в южната небесна полусфера, в съзвездие Телец, то тогава има изместване на равнината на орбита на Юпитер на юг, тъй като Юпитер се намира срещу Земята. Това води до промяна в магнитното поле на Слънцето и в срещуположната страна се получава изместване на Земята и нейната еклиптика на север. Увеличението на ъгъла на еклиптиката може да се определи от точни астрономични наблюдения, но според мен то е от порядъка на 10 градуса. Вчера около Слънцето беше наблюдаван странен ореол:
Вероятно максимумът на взамодействие на деформираното слънчево магнитно поле под влияние на Нибиру и Юпитер със земното магнитно поле е бил вчера и е предизвикал този ореол. Ще ми бъде интересно дали други читатели ще забележат това явление утре сутрин.
05.05.2012 10:40
05.05.2012 10:42
Не, разликата се вижда в точката на изгрев на Слънцето. Вместо да се измества на юг, тя се върна на север, като се промени видимия наклон на движение на Слънцето по небето.
Това е напълно изключено. Трептене на земната ос с около десет градуса първо е невъзможно по законите на физиката, защото земята е един голям пумпал или жироскоп. Ако пък беше възможно, щеше да предизвика вълни цунами, които да залеят цели континенти.
Снимката не е моя. Взех я от интернет. Вчера е било споменато за този ореол в новините по БНТ.
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1357968
http://rego.blog.bg/video/2012/05/04/stranen-fenomen-nad-varna.949360
не знам какво е...но е красиво...
""Това нечувано явление, наречено „хало", се получава много рядко, обясняват от варненската обсерватория. То се появява при сложна комбинация от метеорологични условия и наподобява Северното сияние.
Едновременно трябва да има наличие на перести облаци, които да са доста студени, а времето да е слънчево. Така в облаците се образуват ледни кристалчета, през които се пречупва светлината и се образува светлинния ореол около""
Мисля че това няма връзка с наблюдаваното отместване .
05.05.2012 11:01
Не, разликата се вижда в точката на изгрев на Слънцето. Вместо да се измества на юг, тя се върна на север, като се промени видимия наклон на движение на Слънцето по небето.
Да това го разбрах , но аз искам да кажа от какво би могло да произтече това отместване на точката на изгрева разположена някъде на хоризонта ?
""Това нечувано явление, наречено „хало", се получава много рядко, обясняват от варненската обсерватория. То се появява при сложна комбинация от метеорологични условия и наподобява Северното сияние.
Едновременно трябва да има наличие на перести облаци, които да са доста студени, а времето да е слънчево. Така в облаците се образуват ледни кристалчета, през които се пречупва светлината и се образува светлинния ореол около""
Мисля че това няма връзка с наблюдаваното отместване .
С тези думи астрономите оправдават своето невежество. Прилича ми на прогноза на времето: влошаването на времето се дължи на зараждащ се циклон и т.н., но не се обясняват действителните физически причини.
Не съм убеден, че времето и гравитацията са свързани. Но дори да беше така, според съвременните фалшиви теории, би се проявило в толкова незабележима степен, че регистрирането на разлика би било проблем.
Не, разликата се вижда в точката на изгрев на Слънцето. Вместо да се измества на юг, тя се върна на север, като се промени видимия наклон на движение на Слънцето по небето.
Да това го разбрах , но аз искам да кажа от какво би могло да произтече това отместване на точката на изгрева разположена някъде на хоризонта ?
Чудовището Нибиру се намира в южното полукълбо, като сключва ъгъл с равнината на Слънчевия екватор от около 30 градуса. Следователно ако приемем че Нибиру е от страната на Юпитер, привлича го по-силно и причинява завъртане на плоскостта на движение на всички планети, най-силно на близките до Слънцето. Увеличава се ъгълът между небесния екватор и еклиптиката, виж картинката:
http://www.anesway.info/as_fakt.php
05.05.2012 11:26
Не е казано как е направено клипчето- някакви идеи? Защото се вижда че е правено през някаква цепнатина и също така се виждат малки кръгли топчета, подобни на планети в различни положения??
Не съм напълно убеден, че този ореол има връзка с изместване на еклиптиката, но просто съвпада по време. Не знам как е правена снимката, но подобно явление е наблюдавано и над Добрич:
http://www.sibir.bg/index.php?page=displayTopic&id=4460&tid=133971
Увеличаване на ъгъла на еклиптика може да се обясни само с гравитацията на Нибиру. А астрономите не са намерили досега научно обяснение за ореола.
05.05.2012 13:13
Не, разликата се вижда в точката на изгрев на Слънцето. Вместо да се измества на юг, тя се върна на север, като се промени видимия наклон на движение на Слънцето по небето.
Ами на север ще се измести, разбира се точката на изгрева, след като денят нараства. Абе Пенчо, защо изобщо се залавяш с неща, които са ти толкова тъмни?..
Не съм убеден, че времето и гравитацията са свързани. Но дори да беше така, според съвременните фалшиви теории, би се проявило в толкова незабележима степен, че регистрирането на разлика би било проблем.
Би било или не би било? Но щом не си убеден, че времето и гравитацията са свързани, то това вече е проблем и то научен. Всъщност, ако Нибиру (или каквото и да било друго космическо тяло) предизвиква отместване в движението на Слънцето и Юпитер, то по законите на същата тази гравитация какво точно би трябвало да предизвика на Земята и то при отместване за кратко време с 10 градуса? И какво общо има магнитното поле на Слънцето с "изгрева му" тук на земята? На всичкото отгоре движението на Слънцето, на Юпитер, а и на Земята е доста сложно спираловидно движение, а не обикновен кръжене (около нещо), а времето (и като четвърто измерение в пространствено-времевия континуум, и като понятие за климат) е доста обвързано с гравитацията, (да не споменаваме още колко неща са свързани и обвързани с нея), така че "навързването" на някакви нАучни термини от областта на астрономията, астрофизиката и метеорологията не правят една статия нАучна. Ама ти си знаеш и щом "учителят" Дънов ти е учител, какво повече да говорим (и пишем). Те съвременните физици ряпа да ядат пред него.
Не съм напълно убеден, че този ореол има връзка с изместване на еклиптиката, но просто съвпада по време. Не знам как е правена снимката, но подобно явление е наблюдавано и над Добрич:
http://www.sibir.bg/index.php?page=displayTopic&id=4460&tid=133971
Значи ако ореолът е следствие от изместването на еклиптиката , то тогава винаги с появата на тъкъв ореол би трябвало астрономите да забелязват и отместване на еклиптиката.
Пенчо казва , че не ореолът го провокира за нибуро , а отместването от обичайното място на изгрев по това време , той казва само че двете неща са се случили по едно и също време . Аз смятам че не може да има връзка между двете явления .
Не съм напълно убеден, че този ореол има връзка с изместване на еклиптиката, но просто съвпада по време. Не знам как е правена снимката, но подобно явление е наблюдавано и над Добрич:
http://www.sibir.bg/index.php?page=displayTopic&id=4460&tid=133971
Значи ако ореолът е следствие от изместването на еклиптиката , то тогава винаги с появата на тъкъв ореол би трябвало астрономите да забелязват и отместване на еклиптиката.
Може да е случайно съвпадение, а може би не. Подобно изместване на еклиптиката е имало преди 3600 години, при предишното преминаване на Нибиру.
Пенчо казва , че не ореолът го провокира за нибуро , а отместването от обичайното място на изгрев по това време , той казва само че двете неща са се случили по едно и също време . Аз смятам че не може да има връзка между двете явления .
Всеки има право на мнение. Не твърдя, че непременно съм прав. Но не вярвам също в случайности. Има голяма вероятност явленията да са свързани.
05.05.2012 22:11
Скъпи ми, Печно, я да вземеш да ми кажеш първо накъде точно е севера и накъде юга на Слънчевата система. И как точно от положението на Юпитер и Сатурн зависи полярността на слънчевото магнитно поле? Аз пък толкова се чудех на какво се дължат тези 22-годишни цикли на промяна в слънчевото магнитно поле! Мамка му и мечка, то било на Сатурн и Юпитер! Що не вземеш да нарисуваш тези две картинки и, така да се каже, да ни ограмотиш? Пък ние обещаваме да не се смеем... много... Аааа, пропуснах да попитам за скоростта! Та за коя земна скорост става дума, че се влияе от слънчевото магнинто поле? Тази, с която Земята се върти около оста си или тази, с която Земята се движи в космоса? И какво става с тази земна скорост (която и да е тя), когато слънчевото магнитно поле става почти нула преди смяна на полюсите му на приблизително всеки 22 години? Да не би Земята да спира някое от движенията си?
Имаше едно стихотворение в детството ми...
"Пенчо бре, чети, Пенчо пак не ще..."
в случая някои хора си попълват пропуските в образованието с изводите на доста оспорван учител.А най-лошото е, че си вярват на глупостите.
Само искам нещо неъначително- и как точно pencho направи тез прецизни имервания???
Предполага се, че знаеш, окръжността се дели на 360 градуса. От точките на изгряване на Слънцето по хоризонта може да се определи ъгъла на изместване на изгрева. Може да се направи по-точно с уред и грубо на око. Аз помня къде са двете крайни точки на слънцестоене. Дъгата, която определям е приблизително 1/5 от ъгъла на крайните точки, който е близо до 50 градуса.
Кой ти говори за посоки на Слънчевата система? Ние разглеждаме движението на точката на изгрев по линия на хоризонта на Слънцето на север през зимата и на юг през лятото.
Очевидно не знаеш, че цикълът на Сатурн е близо 30 г., а на Юпитер - към 12 години. От взаимодействието на тези два цикъла се получава среден цикъл от 22 години, но той се мени +/-. Полярността на Слънчевото магнитно поле често се мени в резултат от положението на двете големи планети. Очевидно не си чувал (чувала) за гравитационната спирала на Слънцето, която движи планетите - това е Слънчевото магнитно поле, което служи за центробежна сила. Скоростта на Земята е 30 км/сек и се определя от силата на отблъскване. Слънчевото магнитно поле никога не става нула, то е триполюсно - вземи да се ограмотиш малко с по-старите ми постинги. Слънцето, както Земята притежава две магнитни полета - едното е положително около екватора и отрицателно на двата полюса и второ, което мени знака си под влияние на планетите.
И аз виждах същото явление - през 2008 или 2009, даже го снимах. :) Не е свързано с еклиптиката или Земната ос. :) Но е интересно!
Не обичам да отговарям на анонимни, особено когато не спазват добрия тон. Не от 22 март, а от 22 декември дните нарастват и точката на изгрев се мести на юг, а не на север. Нещо не сте наясно с посоките. Пълна глупост е да се казва къде е едно съзвездия. Телец било в северното полукълбо - спрямо кое? В зодиака може да се говори за изток и запад, във връзка със Слънцето, но не може да се отчита север и юг.
Юпитер в момента е в 22 градус на Телец, а не в Овен, явно не си в час.
Коригирай се и проверявай нещата, преди да пишеш.
Поздрави!
Кой ти говори за посоки на Слънчевата система? Ние разглеждаме движението на точката на изгрев по линия на хоризонта на Слънцето на север през зимата и на юг през лятото.
Точката на изгрев през зимата се мести на ЮГ, а през пролетта / лятото на СЕВЕР? И това продължава до 21-22 юни- най-дългият ден??? Или аз нещо не разбирам?
Въпреки че се чуха и противоположни мнения, точката на изгрев се мести по хоризонта от 22 декември нататък на юг, а от 22 юни до декември - обратно, на север.
Не ни плаши по такъв грозен начин, господин астроном ... или новинар
Не виждам нищо страшно в изместване на еклиптиката. Защото няма друго разумно обяснение на явлението. Като започнат катаклизмите, няма къде да бягаме или да се евакуираме. Ако знаех кога ще започнат, щях да кажа. Само Бог знае. Но според моите прогнози могат да се очакват през тази или следващата 2013 г.
Не обичам да отговарям на анонимни, особено когато не спазват добрия тон. Не от 22 март, а от 22 декември дните нарастват и точката на изгрев се мести на юг, а не на север. Нещо не сте наясно с посоките. Пълна глупост е да се казва къде е едно съзвездия. Телец било в северното полукълбо - спрямо кое? В зодиака може да се говори за изток и запад, във връзка със Слънцето, но не може да се отчита север и юг.
Юпитер в момента е в 22 градус на Телец, а не в Овен, явно не си в час.
Коригирай се и проверявай нещата, преди да пишеш.
Поздрави!
обаждам се във връзка с определението на положението на съзвездията , спрямо координатната система на земята , анонимен казва че дадено съзвездие се намира в северната или южната зодиакална сфера или небесна , ако дадено съзвездие е наблюдаемо от северната звездна полусфера то е ненаблюдаемо от южната част на звездната небесна сфера. Земният екватор разделя небесната сфера на южна и северна , като я сравнява , северна полусфера със северният земен полюс , а южна със южният полюс
Не ни плаши по такъв грозен начин, господин астроном ... или новинар
Не виждам нищо страшно в изместване на еклиптиката. Защото няма друго разумно обяснение на явлението. Като започнат катаклизмите, няма къде да бягаме или да се евакуираме. Ако знаех кога ще започнат, щях да кажа. Само Бог знае. Но според моите прогнози могат да се очакват през тази или следващата 2013 г.
Катаклизми може и да няма , може би да има само глобална рязка промяна в климата , която ще доведе до масова миграция на хора и животни от едно място на планетата , до друго по подходящо за живот . Растенията също ще еволюират .
Днес не съм ставал рано, но смятам че промяната не става за един ден.
Ако разглеждаме зодиакалните знаци от малкия зодиакален кръг, определен от прецесията на земната ос с продължителност 25 хиляди години, съвпадащи с равнината на земния екватор, те ще сключват ъгъл 23,5 градуса с еклиптиката. Това движение произтича от обиколката на Слънцето около невидимото за нашите очи слънце Немезида. Двете равнини се пресичат и от тази гледна точка може да се говори за северни и южни знаци. Те обаче не са постоянни във времето, поради прецесията на земната ос. Ъглите могат да се измерват с уред, не на око. Съществува и по-продължителен зодиакален кръг, определен от движението на Слънцето около Сириус с продължителност около 300 хиляди години.
http://www.bgastronomy.com/index.php?cat=10
този линк , е за карти които не са в компютаризиран вид , има ли линкове към компютъризирани звездни карти ? под компютаризирани разбирам такива карти които се разглеждат виртуално като съответните координати се задават чрез опциите които са въведени в самият сайт на компютъризираната карта . навярно разбираш за какво говоря ?. Нещо подобно на Google картите на земната повърхност , със опции за увеличение , намаление , приближаване , отдалечаване , преместване .
Ако разглеждаме зодиакалните знаци от малкия зодиакален кръг, определен от прецесията на земната ос с продължителност 25 хиляди години, съвпадащи с равнината на земния екватор, те ще сключват ъгъл 23,5 градуса с еклиптиката. Това движение произтича от обиколката на Слънцето около невидимото за нашите очи слънце Немезида. Двете равнини се пресичат и от тази гледна точка може да се говори за северни и южни знаци. Те обаче не са постоянни във времето, поради прецесията на земната ос. Ъглите могат да се измерват с уред, не на око. Съществува и по-продължителен зодиакален кръг, определен от движението на Слънцето около Сириус с продължителност около 300 хиляди години.
Прецесията е поклащане на земната ос на въртене спрямо еклиптиката , редно е да се виждат допълнителни ширини и дължини от северната част на небесната сфера защото ние сме в северното полукълбо и можем да наблюдаваме само северната небесна полусфера . но пълният период на прецесията е 25 800 г .
Виждаме, че ъгълът на еклиптиката със земната ос е един от най-ненадеждните начини за отчитане на прецесията. Трябва да се отчита прецесията на земната ос спрямо себе си, т.е. относно някои небесни ориентири, които считаме за неподвижни. Земята и Слънчевата система се движат спираловидно, затова се отчитат сидерични и синодични периоди на прецесия - 25920 г. и 25300 г.
Би трябвало да се регистрира отклонение с прецизни инструменти, но вероятно трябват по-продължителни измервания. Подобно явление се наблюдава преди година с Луната. Сърпът на Луната сме свикнали да наблюдаваме от ляво и от дясно. Появиха се снимки, мисля имаше и постинг, на които сърпът се вижда отдолу, почти успоредно на хоризонта.
http://nepoznato.energetika-bg.com/2011/04/neshto-s-lunata-ne-e-nared-ili-sas-zemyata/
Това означава, че орбитата на Луната временно е променила ъгъла си или се е променил ъгъла на еклиптиката.
11.05.2012 13:08
Кой ти говори за посоки на Слънчевата система? Ние разглеждаме движението на точката на изгрев по линия на хоризонта на Слънцето на север през зимата и на юг през лятото.
Точката на изгрев през зимата се мести на ЮГ, а през пролетта / лятото на СЕВЕР? И това продължава до 21-22 юни- най-дългият ден??? Или аз нещо не разбирам?
Въпреки че се чуха и противоположни мнения, точката на изгрев се мести по хоризонта от 22 декември нататък на юг, а от 22 юни до декември - обратно, на север.
Искам да попитам за последния абзац на г-н Пенчо : На какво да вярваме господине , на това което пишете, или на собствените си очи? Започнах да се вглеждам всяка сутрин в изгрева и определено точката на изгрев на слънцето се мести наляво, а там е север, според географското понятие за посоки на света!? И не само според него, де.
11.05.2012 23:46
12.05.2012 16:50
Виждам коментарите доста са намалели.
Бяха станали 50, сега са 42!...Май са принесени в жертва на ненужните спорове за очевадният изгрев, но... аз искам друго да попитам- след последното ти признание за грешка, какво става с Ъгълът на земната еклиптика? Всъщност има ли промяна или и това е твоя грешка с която взриви умовете на читателите?
А относно орбитата на Луната ще кажа, че на 25.03.2012 год., по време на новолунието, сянката на Земята беше буквално легнала върху Луната! В резултат на което сърпът на Луната, съвсем непривично, се виждаше отдолу, почти успореден на хоризонта. Направих снимка, не е много добра, но с любителски фотоапарат по-добра не става!
В заключение искам да кажа - наблюдавайте нощното небе! Носи много информация за необяснимите, все още, за нас неща!
Няма повече отлагане на Апокалипсиса, ако догодина се смята за отлагане. Подобни явления ще се получат, когато Нибиру навлезе между планетите в Слънчевата система.
Бяха станали 50, сега са 42!...Май са принесени в жертва на ненужните спорове за очевадният изгрев, но... аз искам друго да попитам- след последното ти признание за грешка, какво става с Ъгълът на земната еклиптика? Всъщност има ли промяна или и това е твоя грешка с която взриви умовете на читателите?
А относно орбитата на Луната ще кажа, че на 25.03.2012 год., по време на новолунието, сянката на Земята беше буквално легнала върху Луната! В резултат на което сърпът на Луната, съвсем непривично, се виждаше отдолу, почти успореден на хоризонта. Направих снимка, не е много добра, но с любителски фотоапарат по-добра не става!
В заключение искам да кажа - наблюдавайте нощното небе! Носи много информация за необяснимите, все още, за нас неща!
Признах, че грешката е моя за посоката на движение на изгрева. Преди една година е имало изместване на еклиптиката за кратко време - за ден-два. Същото, за което пишете на 25 март 2012 г., когато сянката на Луната застава отдолу, следователно изместване на еклиптиката и сега е имало, но може вече да се е върнала в нормално положение. Ще се види при намаляване на сърпа. Защото гравитацията на другите планети влияе на ъгъла на земната орбита, но практически не влияе на ъгъла на лунната орбита, значи промяната е в еклиптиката. Интересно в случая е, че и двете аномалии са наблюдавани през месец март.
По принцип не трия коментари, но съм изтрил само два, които съдържаха обидни квалификации. И от други блогове се чуват оплаквания, че изчезват коментари, предимно на анонимни автори.
Това е новата планета, отделена от Слънцето, за която писах в предния постинг.
http://penchoan.blog.bg/drugi/2012/03/27/slynceto-otdeli-nova-planeta-v-slynchevata-sistema.929427
Разликата от тогава и сега е, че тя вече се е отдалечила малко повече от Слънцето.
13.05.2012 17:25
Слънцето получава енергия във вид на електромагнитно лъчение в рентгеновия спектър от невидимото слънце Немезида, като я преобразува в по-ниска честота от видимия спектър. Затова слънчевия ореол има температура от милиони градуси, а навътре топлината намалява до 6 хиляди градуса в газовия слой и още по-малко в твърдата част. По същия начин земното ядро получава от Слънцето енергия от етерни частици, която свободно преминава през земната кора, а се поглъща и отразява от по-плътното ядро, в резултат то се загрява и свети. В планетите е обратно - топлината се намира вътре, а в слънцата - отвън.
13.05.2012 23:45
Цялата природа е разумна, но не в този смисъл, мисля.
Цялата природа е разумна, но не в този смисъл, мисля.
И ние сме живели на Слънцето преди "грехопадението" в тела от светлина, после Земята се отделя и изстива. В Слънчевата система живеят около 60 милиарда души на всички планети. Няма ненаселени планети.
14.05.2012 10:47
Преди грехопадението ние сме живели в духовния свят, а не на Слънцето в буквалния смисъл, защото може и да не е имало Слънце по това време. В духовния свят има друга вибрационна честота на съществуване и там има морета, океани , пейзажи и много по- красиви цветове от земните.
Природата е разумна, защото е в Бог. И от Бог. Който в същността си е вибрация, трептене. Нищо повече и нищо по- малко. С голямо разнообразие на проявленето си.
Разбира се, всеки има право на своето тълкуване.
Може пък Вие да сте прав.
Все пак аз се съобразявам и с това, което е казал и Хермес Трисмегист.
17.05.2012 10:34
27.05.2012 22:58
31.05.2012 19:22
08.06.2012 11:40
02.07.2012 10:27
по принцип не обичам да се заяждам или обиждам,но вие искате да кажете,че земята е доста по-голяма от това,което виждаме,тоест,че над нас има още един пласт от природа и всичките и даденост.По тази логика и пода нас трябва да има такова нещо - нещо май трябва да ви препоръчам един колега психиатър,много е добър от Шумен се премести в Добрич,но ще ви приеме,ако аз го помоля.
Сигурно дъжда,който вали ще излезе,че не е дъжд,а просто тези,които живеят над нас имат ултра модерна система за отпадъци и отпадъчни материали.
Всеки ден при мен идват хора,които говорят,като вас или подобни налудничави
неща,които всяват смут сред хората - моля ви,ориентирайте се в реалността,не скачайте в ненужни посоки - това е един безплатен съвет,за който обикновено ми се заплаща доста добре.Става ми мъчно,когато един толкова интелигентен,очевидно,човек е в плен на ШИЗОФРЕНИЯТА
Но както е казал Христос - "Не давайте бисерите на свинете, да не се обърнат и да ви разкъсат".
Спирам до тук, защото не сте дорасъл за сериозна наука, още сте на прогимназиално ниво. Щом имате колега психиатър, консултирайте се с него. Не че ще ви налее знания, но поне ще възстанови душевното ви равновесие.
15.07.2012 11:14
17.07.2012 22:59
19.09.2012 11:15
Ще има зима през тази година, като сезон, за догодина не се знае. Но може да е много мека. Предсказано е, че преди да започне голямата война, няма да има зима.
да интересно е че в българия вече няма преходни сезони от лято към зима и обратното , на какво ли се дължи това явление ?
05.01.2013 22:25