Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2007 09:34 - Правилни грижи за новата Ви татуировка – nushostattoo.com
Автор: tattoo Категория: Изкуство   
Прочетен: 44376 Коментари: 17 Гласове:
0



След като вече сте изгледали безброй каталози с модели, мислили сте около шест есеца и половина и сте се решили да си направите татуировка, трябва да знаете също, че грижата за чисто новата ви придобивка е не по-малко важна от качествената й изработка.
Да започнем оттам, че трябва да мислите за татуировката си като за рана, която трябва да зарасне правилно.

image

По тази причина трябва да изберете правилно момента, в който ще си я направите. Най-подходящият време е пролетта, защото е достатъчно топло и не се навличате и ходенето на море е още далече и няма да се изкушавате да се покажете новата си, още незараснала "картинка" на всички на плажа.
Най-важното е да не оставяте мястото да изсъхне. Татуировката трябва да се маже с тънък слой дерматичен (чист) вазелин, докато заздравее.

imageГордите притежатели на татуировки съветват да си вземете пантогел - продава се в аптеките и не е никак скъп. Нанася се тънък слой от крема върху цялата татуировка, не се плашете, няма да я изтриете.

Колкото до гентамицина, има различни мнения за влиянието му върху татуировките, но повечето хора не го харесват, защото „изсмуква“ цветовете.

В никакъв случай не се опитвайте да махнете коричката, която се образува през първите дни. Тя ще падне сама с течение на времето.

Другото важно правило е да не излагате татуировката си на пряка слънчева светлина (разбирайте плаж) поне два месеца и да не я мокрите.

imageПреди да влезете в банята намажете добре татуировката със специален защитен крем (продава се в аптеките) и я покрийте с найлонова превръзка. Не мокрите и миете въпросното място. Използвайте ръчния душ, ако имате такъв, разбира се.

Не се плашете от променящия се вид на татуировката ви. През първия ден цветовете са изключително наситени, после може да ви се стори, че са избледнели или неравномерни. Не се притеснявайте, това са нормални процеси.

Татуировката ви ще започне да изглежда „нормално“ след около две седмици, само трябва да сте търпеливи...

www.nushostattoo.com



Тагове:   новата,


Гласувай:
0



1. анонимен - ...
24.01.2009 00:54
днес си направих татус и татуиста ми каза че мога да мокря татуса (дори ми каза да я мия по следния начин: насапунисвам си добре ръцете (със сапун които използвам САМО за татуса) и "търкам" татуса след което без да търкам изплаквам с вода, подсушавам със салфетка и мажа със Вита-Мерфен .. тъй че тфа че не тряа се мокри не е никак върно ;)
цитирай
2. анонимен - Tattoo
07.10.2009 09:32
днес си направих татус и ми казаха да не го мажа с нищо и че сам можело да зарастне ? Вярно ли е ?
цитирай
3. анонимен - nz kolko e vqrno che moje i da ne se ...
03.03.2010 21:48
nz kolko e vqrno che moje i da ne se maje no na men lichno mi kazaha che moje i da se maje samo s vazelin za da pomogne na tattosa po lesno da se obeli a za tova s vodata i na men mi kazaha sushtoto =)
цитирай
4. анонимен - как процедирам с моите
16.04.2010 19:15
аз имам една готова и скоро направих още една не искам да се правя на някакъв специалист-саветник, но с първата нямах проблем а сегашната още минава. Първите дни я мия сутрин и вечер без сапун със хладка вода... и след това се маже в момента се мажа с някакъв крем първата я мажех с витамерфен ама не било много хубаво защото имало някаква съставка която извличала боята. сега се мажа с едно уж специално за татойровки "easy tattoo" се казва но мисля че 100% чист и финен вазелин е най-готино. смисал одобно е.. бавно съхне :) надявам се че не съм бил досаден а съм помогнал на някого доколкото съм могъл.. :)
цитирай
5. анонимен - днес си направих татус и татуиста ми ...
28.04.2010 19:11
анонимен написа:
днес си направих татус и татуиста ми каза че мога да мокря татуса (дори ми каза да я мия по следния начин: насапунисвам си добре ръцете (със сапун които използвам САМО за татуса) и "търкам" татуса след което без да търкам изплаквам с вода, подсушавам със салфетка и мажа със Вита-Мерфен .. тъй че тфа че не тряа се мокри не е никак върно ;)

Абсолютно същото ми казаха и на мен ;]
цитирай
6. анонимен - tattoo
08.08.2010 16:12
Значи и аз днес си направих татус и на мене пък ми казаха, че трябва да я мажа с антибиотична паста и когато реша да се къпя да я мажа с вазелин. Малко не съм наясно с каква антибиотична паста трябва да се мажа, щом гентамецинът не е добър вариант. Някой ще може ли да ми помогне?
цитирай
7. анонимен - въпрос....
16.09.2010 22:47
Значи аз мисля да си правя татус, но активно се занимавам с плуване (6 пъти в седмицата съм на тренировки, а понякога по 7). Въпросът ми е като във водата има различни химикали ще пречат на татуса, какво да направя? Или пък колко време да не влизам в басейна?
цитирай
8. анонимен - tattoo
09.12.2010 15:59
v4era si napravih parviq tattoo na men tatuista mi kaza samo da go maja po 4 pati na den s vita-merfen zarastvalo po barzo no ne pridava takava vlajnost za men nai obiknoveniq vazelin bez nikakv dobavki e nai dobriq varant za padarjane
цитирай
9. анонимен - tattoo
09.12.2010 19:10
Хах Имам два татуса първо че не трябва да се мие е огромна глупост незнаетене какви неща може да си довлечете ако не я миете :/ Първите няколко дена се мие с вода и сапун сутрин обед и вечер и през три часа мажете татуса с Вазилин или Вита-Мерфен или някое от другите мазила които ви препоръчват в студиата..а за Плуването просто ако искаш да имаш татус ще трябва да не ходиш на тренировки докато се обели и след това поне 1-2 сед смисъл един месец някаде трябва да пропуснеш от плуването вече ти си преценяваш дали искаш или не аз споделям моя опит :)
цитирай
10. анонимен - dsa
28.12.2010 12:14
анонимен написа:
днес си направих татус и татуиста ми каза че мога да мокря татуса (дори ми каза да я мия по следния начин: насапунисвам си добре ръцете (със сапун които използвам САМО за татуса) и "търкам" татуса след което без да търкам изплаквам с вода, подсушавам със салфетка и мажа със Вита-Мерфен .. тъй че тфа че не тряа се мокри не е никак върно ;)

моят татуист ми каза същото и аз процедирам по този начин .. татуса си зараства правилно и нямам никакви проблеми :)
цитирай
11. анонимен - i az si naprawih tatos maja go s va...
30.12.2010 08:31
i az si naprawih tatos maja go s vazelin ne dopuskam da izsahva miqgo grija se vse edno za malko bebe!praweete tova koeto vi kajat :) moq tatos se obeli na 2 den a go maja s borov vazelin toi e s antiseptichno deistvie! mie se da a poneje e vajno da se mie kogato sme na vanka e trudno i nehigienichno da se mie po kafetata za tova imaite v vas BEBESHKI MOKRI KARPI bebeshki zashtoto sa bez spirt!
цитирай
12. анонимен - ддддддд
09.01.2011 17:31
Моята си я направих преди месец, а татуиста ми каза, да си е мажа сутрин и вечер със антибактериален сапун и да измивам с хладка вода..В моя град повечето татуисти вече казват Вита-Мерфен да се ползва, не вазелин..
цитирай
13. анонимен - dA dA MAJETE tatusite samo s Vita ...
02.11.2011 09:38
dA dA MAJETE tatusite samo s Vita MERFEN i miite s anti bakterialen sapun ..
цитирай
14. анонимен - predi 6 dena si napravih tatuirovka ...
19.12.2011 11:37
predi 6 dena si napravih tatuirovka obache mi se beli mnogo bavno... grija se za neq kakto mi kzaha i q pazq izkliuchtelno mnogo ;d maja q s baneocin miq si q s antibakterialen sapun kakto trqbva, ta misalta mi e dali ne e problem tova che se beli bavno? daje moga da kaja che ne e obelena horata mi kazvat che oshte stoi kato vremenna
цитирай
15. анонимен - tattoo
01.03.2012 10:46
zdraveite i az minalata sedmica si napravih tattoo i mi kazaha da mahna folioto sled 3-4 chasa i prez 4 chasa da se miq s antibakterialen sapun i hladka voda i da se maja sas diprogenta i onzi den hodih da za pi6a chas da mi q dovar6i 4e pak az kato za parvi pat se hvsrlih na dosta golqma i toi mi kaza 4e ve4e po4ti se e obelila i sled 2-3 dni 6te hodq da se dovar6vame:)
цитирай
16. анонимен - не слушайте журналисти без татуировки !!
12.06.2012 16:16
Нова татуировка задължително се мие, в противен случай може да се инфектира. Хората са се изказали наистина правилно тук - мие се поне по 2-3 пъти на ден без да се жули с кърпа - след съвсем деликатно подсушаване се намазва с обикновен вазелин, може боров (зелен), може също пантенол - тази пяна, която е за изгаряния. Въздържайте се наистина поне 2 седмици от басейн, тъй като там плуват какви ли не бактерии, които могат да контактуват с наранената кожа. Изчакайте също поне 3 седмици преди Сауна, Солариум, Парна Баня. Татуировките са деликатни докато заздравеят, не бързайте да си навличате инфекции и кожни усложнения.
цитирай
17. procarebg - Професионална грижа!
11.05.2016 13:01
Както новите така и старите татуировки имат нужда от грижа и е хубаво това да става с подходящи и специално предназначени за тази цел продукти. Всеки знае, че масово се препоръчват и използват медикаменти от аптеките, но те са за зарастване или дезинфекция на рани, изгаряния и т.н., но не съдържат необходимите съставки за запазване на цвета, задържане на мастилото и прочее. От съвсем скоро на пазара се предлага пълна гама за грижа за татуировки от заздравяване, през пълна грижа до ВРЪЩАНЕ на цветовете на стари рисунки. Пълна информация за продуктите може да видите на https://www.procare/
също така може да ни намерите във FB на https://www.facebook/procare.bg/
там сме за всякакви въпроси и съвети :)))
ГРИЖЕТЕ СЕ ПРАВИЛНО ЗА ВАШИТЕ БОДИ АРТ ПРОИЗВЕДЕНИЯ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 6388430
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!